Het grote: Ik zoek een filmnaam-topic.

De laatste tijd zie je best veel topics met daarin de vraag: Ik zoek een filmnaam, weet jij hoe die heet? Daarom leek het mij handig om 1 groot topic te openen.

Liefs.
Ik weet niet of er hier al een ander groot topic van is, maar ik kon hem niet vinden.

Oke, ik begin (:
Ik zoek een film die een jaar of twee geleden op sbs6 kwam. Het ging over een vader met 2 kinderen; een oude jongen en een klein meisje. Er kwamen aliens uit de grond en ze moesten vluchten. Die vader had de enige auto die reed en vertrok daarmee. Daarna weet ik het niet meer zo goed… Wel weet ik dat ze in een grote menigte reden met die auto en de mensen de ruiten insloegen om niet te hooven lopen.

Oke, vaag :grinning: Weet iemand die film?

yup heb ik pas nog gezien xD

Ja, bedankt!

ik heb wel een film waarbij ik ben vergeten welke film het was.

ik weet wel dat er een man was die heette Seth en dat was een kantoormannetje, en de film ging over een vrouw die een journalist was en die voor een paar weken een kantoorbaan nam, en haar vriendin was een fotografeur ofzo

Er is wel een film waarvan ik de naam ben vergeten. Ik had hem wel opgenomen toen hij op tv kwam maar hij is verwijderd, vanzelf denk ik.
Één van de hoofdrolspelers speelt ook mee in Juno.

Dus in die film spelen 3 jongens waarvan die jongen dus. En die jongen is verliefd op een meisje en dat meisje vraagt hem om alcohol te kopen want ze geeft dan een feestje in de avond. Die jongen gaat dus met z’n vrienden proberen om alcohol te kopen maar ze zijn nog minderjarig. Dus hij vraagt aan z’n nerd vriend of hij een neppe identiteitskaart kan maken.
Dat doet hij en dan probeert hij om alcohol te kopen in zo’n klein winkeltje, mislukt het omdat er dan zo’n dief komt en hem bewusteloos slaat ofzo.
Komt hij uiteindelijk bij 2 politiemannen terecht maar die politiemannen zijn knettergek.

Is echt een grappige film. Maar ik ben de naam vergeten. Oh, en één van die politiemannen speelt ook mee in The 40 Year Old Virgin.

super bad ^

Dan raad ik je aan om die acteurs op imdb.com op te zoeken en te kijken in welke film ze samen acteren :slightly_smiling_face:

Is het met Hilary Duff? Want in dat geval is het Beauty and the Briefcase

Beauty & the briefcase, met Hillary Duff (:

Ben te lui nu. Doe het morgen wel.

Zeg grapjas, ik heb toch al gezegd dat het superbad is:P?

Oh, sorryyy, had het niet gezien. :blush:
Bedankt! Ga hem downloaden want ik vond hem zo leuk.

haha, is niet erg(;
Hij is ook heel erg leuk!

Iets van 8 jaar geleden heb ik een film gezien over een hond die samen met een kleine jongen waren en gered werden alleen kon de hond niet mee worden genomen en was die van een boomstam of zo gevallen en die jongen floot later nog lang en de hond kwam niet maar uiteindelijk is hij wel gekomen, vond het een hele zielige en leuke film alleen herinner hem héél slecht… het was wel een golden retriever geloof ik.

Paar jaar geleden was er een tekenfilm op nederland 3 (het was japans of chinees, en nederlands ondertiteld volgens mij), over een meisje die monsters kon zien die normale mensen niet kunnen zien. Ik herriner het me heel vaag, ze gingen uiteindelijk ook nog naar een andere stad ofzo die helemaal verlaten was, maar daarna zag ze dus al die monsters. Iemand?

Echt lang geleden was er een film met een puppy die verdwaalde van huis. En dan kwam ie een hagedis tegen. Zoiets, weet het niet meer goed. Echt balen.

ik zoek een film over 2 meisjes die vooraltijd hartsvriendinnen willen blijven. het is een engelse speelfilm.
ik hoop dat jullie weten welke het is.
alvastbedankt <3

De Ongelofelijke Reis?
xd

Veel informatie geef je anders niet? :’) Er zijn zoveel films met de 2 meisjes die voor altijd hartsvriendinnen willen blijven.