Het grote - Ik zoek een beroemdheid! topic

Jaaaa, ik zoek namelijk een blonde, mannelijke beroemdheid van ongeveer rond de 20 denk ik. Hij heeft nog een beetje een jongensgezichtje, geen stoppels ofzo, heel egaal huidje en is blank. Hij heeft dus blond haar, ongeveer zoals Johannes zijn haar hier:

https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTY8WNhNjdC2UquppNnxeHeSPxXUYC_sAYYjNI022kTj_zeij9L

Hij heeft alleen dan een beetje feller blond haar, en hij is bruiner dan Johannes daar. Maar wel blank. Hij heeft een brede glimlach en ik weet niet of hij in een bandje zit, solo zingt, acteert of model is, of wat dan ook. Hij is best wel knap!

Weet iemand wie ik bedoel?

-------------------

Zoek jij ook iemand? Plaats je omschrijving dan hier!

xxx

Waar heb je hem gezien dan?

Tja, dat weet ik dus niet. Alles wat hier staat omschreven weet ik van hem. Dus, kom op meiden, laat je hersenen is kraken en plaats hier foto’s of namen van iedereen die aan deze omschrijving (zo goed als) voldoet!

ik zoek een man tussen de 20 en 50 jaar, bruin/zwart/blond haar, bril of niet, groene/blauwe of bruine ogen, licht tot donkere huid, tussen de 160 en 190 lang, kan ook een vrouw zijn

weet iemand wie ik bedoel?

Wat doet ie dan?

kun je dat uitleggen

dat moet gerard joling zijn

herman brood

hahahahahaha lol

ik zoek niemand

TS, zoek je iemand die je aan je perfecte fanatasie voldoet, of wat? Want als je nieteens weet waar je 'm gezien hebt, hoe ken je’m dan uberhaupt?

Winchester, het is wel een echte beroemdheid. Ik heb het plaatje in mijn hoofd, maar ik weet dus ook niet waar ik hem ooit gezien heb. Of hij zingt, kandidaat was bij iets, of acteert. Hij presenteert in elk geval niet.

Bij je beschrijving denk ik aan Ross Lynch, niet dat hij op Johannas lijkt :cold_sweat:

Hmm, nee, dat is hem niet. Hij heeft wel dezelfde kleur haar, alleen het is niet Ross Lynch.

je zoekt vast tim knol

Ik moest aan Thomas Berge denken toen ik die beginpost foto zag :sunglasses: