Het grote: ik-voel-me-rot topic

ik vind kort haar eigenlijk altijd mooier dan lang :grinning:.

ik begrijp hoe erg je het vind, denk ik natuurlijk. deze week is mijn grootvader overleden, en ik ben dit jaar al 4 anderen geliefden verloren, plus nog mensen die zich eeerst normaal gedragen en zich als je ‘vriendin’ opstellen om vervolgens retevervelend te worden.
Maar, morgen is de begrafenis en ik heb, sinds hij is overleden elke nacht dezelfde droom, alles wat ik eet smaakt hetzelfde en ik heb (serieus) een contstant gevoel of ik moet kotsen, ik begrijp nu wat belle swan bedoelde met ‘it’s like a huge hole has been punched trough my chest.’ in new moon, zoiets is het ook voor mij.
ik snap wat pijn is.

Ik voel me rot omdat 't nu bijna anderhalve week uit is tussen m’n ex en mij. Ik mis hem en z’n zoontje net zo goed. Bah…

Sorry dat is echt niet waar!!
Neem clip-in extensions, dat is echt vet handig en niet duur en ziet er super uit ! of je laat het er bij de kapper invlechten blijft paar maanden zitten, en kan ook in jouw model worden geknipt supper handig!
Iedereen heeft dat tegenwoordig

Omg!
Echt haat aan ouders die zeuren om slechte cijfers of doen alsof je dom bent.
Ik kan daar ook echt niet tegen als ik Natuurkunde en al die shit nou gewoon NIET kan. maar dan blijven ze natuurlijk door zeiken. annoying…
Feel sorry for you

ik voel me ook rottttt.
school is killing me.

ik voel me echt rot omdat ik over minder dan 12 uur tentamen spaans heb en ik meer dan de helft nog niet weet… ben te laat begonnen (zoals altijd) en nu kan ik me echt wel schieten!
hoewel het natuurlijk geen zin heeft om om half2 snachts nog te leren… mja moet toch wat…
het is echt kut kut kut want ik moet za-zo-ma keihard leren voor n ander tentamen, rust krijg ik dus niet!
oke ik ga toch maar slapen…

[quote author=superdryy link=topic=169930.msg[quote author=bluelion link=topic=169930.msg[quote author=bluelion link=topic=169930.msg6352528#msg6352528 date=1288284085]#msg[quote author=bluelion link=topic=169930.msg6352528#msg6352528 date=1288284085] date=1288284085]#msg[quote author=bluelion link=topic=169930.msg[quote author=bluelion link=topic=169930.msg6352528#msg6352528 date=1288284085]#msg

Bedankt! (:
Hij is daar helaas al te zwak voor. :s
Ik probeer zo vaak mogelijk langs te komen, maar dat kan enkel in het weekend, want ik zit op kamers ver van de stad waar hij in het ziekenhuis ligt.
Twee weken geleden kreeg hij een beroerte en moest hij naar 't ziekenhuis, en sindsdien is hij niet meer naar huis teruggekeerd…
Ze hebben allerlei onderzoeken gedaan enzo, waardoor ze dus een paar dagen geleden de kanker ontdekt hebben.
Nu moet hij binnenkort nog onder een scanner, om de primaire tumor te vinden. Maar de dokters hebben blijkbaar geen haast. :s

[quote author=superdryy link=topic=169930.msg[quote author=bluelion link=topic=169930.msg[quote author=bluelion link=topic=169930.msg6352528#msg6352528 date=1288284085]#msg[quote author=bluelion link=topic=169930.msg6352528#msg6352528 date=1288284085] date=1288284085]#msg[quote author=bluelion link=topic=169930.msg[quote author=bluelion link=topic=169930.msg6352528#msg6352528 date=1288284085]#msg

Ik voel me precies hetzelfde. Ik zit met een constante krop in mijn keel en heb ook de hele tijd 't gevoel dat ik moet kotsen.
Veel sterkte!

HIEROBLI KTGIYUUYI46487IYU35ILRTYET,3F7;EPQ…YGTV;6GRY BT 2U53KGIUYRFUJR3F69GQR8IT3L14IU

zo voel ik me nu.

:woman_facepalming:
kutzooi

Ja idd rot is dat he? Het voelt ook vet kut omdat je ouders teleurgesteld in je zijn. Ik had het vorig jaar ook met natuurkunde, maar dat heb ik laten vallen.

Serieus ik voel me al vet kut over dat wiskunde en dan wrijft hij het er nog eventjes in.

Ik voel me echt zwaar klote nu, ik moet me inhouden om alles wat los en vast zit niet tegen de muur aan te smijten @#$%^&*(&^%$#%^&*&^%

mijn moeder vat echt alles verkeerd op.
oké dat hele verhaal heb ik weggehaald want dat wil ik hier niet laten staan.

Ik vind het kut dat een bepaald iemand zo kortaf en raar doet.

ik voel mee zoo kut!

ik ben heel erg plat heb niks en nou normaal zit ik er niet heel erg mee maar ik vond dus een jongen leuk en we zaten al wat te flowen tijdens het uitgaan maar meer ook niet en vroeg dus aan iemand waarom hij me niet wil en nu hoor ik via msn van iemand dat hij zei dat ie me niet hoeft omdat ik geen boobs heb ;s

ik jank nu gewoon ik haat mezelf en ik snap niet waarom moet ik nou zo plat zijn en waarom nou niet mensen die ik haat?
ik vond hem echt leuk! jezus.
ppff kut dag

Ik voel me niet echt goed

-ik ben verliefd op mijn ex en dat wil ik helemaal niet!!:frowning:
-mijn tweeling broertjes worden morgen geopereerd en ik bben zooo bang dat het fout gaat
-ik ben bang voor jongens bij jongens ben ik super verlegen en dat is heeel stom
-ik ben heel klein voor mn leeftijd en ik heb lelijk haarr

Ik mis mij ex ontzettend…en toen kwam er weer een depressie opdagen bij mij :cold_sweat: