Het grote: ik-voel-me-rot topic

hoi mensen…
ik zie best vaak dat mensen een topic maken omdat ze zich rot voelen. vanwege hun vrienden of andere gebeurtenissen.
nou dacht ik dat het misschien goed was om een groot topic te maken waar je je hart kunt luchten en kan klagen over wat je maar wilt.

ikzelf voel me de laatste tijd zo rot. vier mensen van wie ik hield zijn overleden dit jaar. op school moet het altijd maar beter en beter. op msn roddelen allemaal vriendinnen uit mijn vriendinnengroep over één meisje… en ik vind gewoon dat we geen aandacht aan haar moeten besteden, tenminste ik moet dat doen.
ik heb al een week dezelfde droom. ik slaap heeel slecht. ik geloof dat ik wormen heb en dat durf ik niet aan mijn moeder te zeggen maar ik vind het supervervelend…

Ok, ik voel me niet echt rot, maar hier komt toch mn verhaal:
Eind vorig schooljaar had ik ruzie met een meisje (A.) en A zette al mn vriendinnen tegen me op, op een gegeven moment kreeg ik een sms van S (beste vriendin van A, ook een vriendin van mij) waar in stond dat ik veel roddelde enzo, wat echt nergens op sloeg. Maar oke, dat werd opgelost in de grote vakantie en ik was echt opgelucht.

Nu na de vakantie beginnen ze opeens weer rot te doen, vooral A en een jongen die vorig jaar uit de groep weggepest was, maar waar ze nu opeens weer beste vrienden mee zijn (belachelijk, maarja). En nu maken die twee me altijd belachelijk, en bijvoorbeeld bij Maatschappij zit die jongen achter me en dan duwt hij de hele tijd met zn voeten tegen mn stoel, van die kinderachtige dingen. Ze hebben me nu al ‘weggepest’ (ik ben niet bang voor ze, heb gewoon geen zin meer in het gezeik) van hun tafel in de kantine, en ik zit nu bij andere meiden.

Er zijn zooo’n kinderachtige dingen aan dit verhaal, het klinkt als een brugmugruzie en dat is het eigenlijk ook (al zit ik nu in de vierde), maar ze ‘moeten’ me nu niet en nu zoeken ze gewoon redenen om ruzie te zoeken.

En daardoor, kan ik me best wel rot voelen.
*heel verhaal :’)*

ik voel me rot.

ik word hier alleen maar nog depressiever van.

ik lig al een halfuur te janken in bed, ik wou dat ik met iemand erover kon praten…

ik voel me nu goed, maar wedden als k morgen wakker wordt dat het weer kut gaat en mijn SIM kaart weer uit me telefoon haal omdat ik dan toch weer para wordt :S

Ik heb gisteren te horen gekregen dat mijn grootvader kanker heeft en dat het al uitgezaaid is naar heel zijn lichaam.
Ik voel me zwaar klote, niemand begrijpt hoe erg ik het vindt…

Sterkte! Ik zou zovaak als je kunt bij hem op bezoek gaan. Misschien kunnen jullie ook nog leuke dingen doen? Of is hij daar al te zwak voor…?

Ik voel me rot. #*&$(@#*$@(#

ik voel me pas kut

ik voel me niet echt kut,
ik ben meer heel verward , ik weet het allemaal ff niet meer :S

Zoiets heb ik ook met een paar meiden, alleen zij roddelen echt over mij, en kramen dingen uit die niet waar zijn.
En zoeken ze ook allemaal redenen om ruzie te zoeken en dan ook vet kinderachtig.

BTW: IEDEREEN : het komt allemaal goed.
of het nou langzaam of snel gaat…

Fighting. xd

Ik voel me rot omdat de kapper m’n haar eraf heeft geknipt =(, had ik maar beter opgelet, dan had ik m’n lange haar nog

ik voel me superrot. bah.

Ik voelde me vet goed. Tot ik wiskunde ging maken, en ik kan er niks aan doen maar ik snap gewoon niks van dat vak.

En toen begon mijn vader dus vet tegen me te schreeuwen dat ik helemaal niks kan, en niet een normaal kan rekenen etc. dus toen moest ik vet janken want ik doe vet mijn best, zit bij bijles en alles maar ik kan gewoon niet beter dan dit. :c

ik voel me rot want ik kan niet meer afspreken met mijn beste vriendin.
ik kan mijn vriendinnen niet zien
WAAH :"(

ik voel me rot omdat:
-mijn beste vriendin naar een een andere school is en ik nu in de klas zit met kinderen die ik niet zo mag

• het gaat kut met me ouderes ivm me vaders baan enzo en dat reageren ze op mij af
    -ik ben de hele vakantie alleen omdat iedereen weg is
    -ik heb veel huiswerk
    ik heb me pols verdraaid en nu kan ik geen gitaar spelen
    -ik heb van de week te horen gekregen dat me oma die een jaar geleden is overleden al me hele leven alcholist was maar dat ik dat nooit wist omdat ze het verborg
    -me familie geeft geen ruk om me ze lachen me uit en me opa denkt dat 16 ben terwijl ik 14 ben en hem elke maand op zoek en hij niet dementerend is ofzo
    -ik doe fucking me best op school maar haal alleen maar vijfen
    -ik heb alleen maar neppe vriendinnen die alleen maar de hele tijd praten over uggs en kleren en mensen beordelen op hun uiterlijk en ze me nooit bellen ofzo

dat moest er ff uit

Ik voel me rot want HIJ is weer terug naar z’n ex, terwijl hij me verzekerd had dat dat niet zou gebeuren. En dan zo fijn voor mijn neus gaan zitten zoenen en ^&%(&^%(&^%&(^%&(^%&(
Klootzak.

Ja dat bedoel ik, als ik het er met andere mensen over heb vinden ze het ook ongelofelijk kinderachtig, naja ze bereiken er toch niks mee want ik word er echt niet verdrietig van, ik vind het alleen zonde dat er zoveel meelopers zijn, die ook eerst mijn vriendinnen waren.
Naja, niks aan te doen he :’)