Het grote ik-moet-nog-even-hard-mijn-best-doen-topic

Hee allemaal :grinning:

Zoals velen, moet ik in de laatste weken nog even wat vakken ophalen, voordat ik over kan. Ik zit momenteel in vwo5, voor de tweede keer. Ik mag dus niet nog een keer blijven zitten, anders moet ik naar havo4 >.<

Ik denk dat er wel meer mensen zijn die nog even hard ertegenaan moeten gaan voordat ze over kunnen, maakt niet uit in welke klas je zit.

Dus, lucht hier je hart over je schoolstress, laat je planningen zien waar je trots op bent, vertel hoe je ervoor staat en wat je vorderingen zijn

:grinning:

Zelf sta ik voor 4 vakken onvoldoende:

Levensbeschouwing: 5,2 - krijgen we nog 3 cijfers voor, wordt makkelijk opgehaald
Geschiedenis: 4,7 - krijgen we nog 3 cijfers voor waarvan 2 PTA en dus dubbel, gaat ook lukken
Wiskunde: 4,7 - krijgen we nog 2 of 3 cijfers voor, als dit een 5,0 afgerond blijft ben ik blij
Economie: 4,9 - hetzelfde als wiskunde, maar dat had beter gekund dit jaar.

Ik mag voor 2 vakken een 5 staan, dus dat komt wel goed :slightly_smiling_face:

I$(@234JASFJSDLFJasLFJAFASLjfASLFJASDLFIJASDLFJASDFASLFJAJJASFDJASFJASLfalfjasljfas

mijn schoolstress van de afgelopen maandag. bedankt voor het topic haha!
sta er trouwens verder wel gewoon goed voor, laagste awt ik sta is een 6.4 (op ak) en het hoogste 8. nog wat. Gaat lekker dus! Nja zit wel in TL3 maar dan nog, ben ik wel trots hahaha. ga volgende week met school 5 dagen naar londen, dus dan kan ik er even lekker tussenuit, en van de positieve kant van school genieten haha!

succes iedereen nog de laatste weekjes!

PFOEEE; ik sta nu net allemaal voldoendes, maar wel vier 5 komma nog watten, dus ik moet mijn toetsweek nu echt niet verkloten, want ik wil supergraag naar 5vwo over!

succes allemaaaal!

aaah alle vakken waar ik al voldoende voor sta haal ik voldoendes voor, en voor de onvoldoende vakken haal ik of niks of onvoldoendes omg *SPASTIC EYE*
maar alsnog succes iedereen (:

ik zit in de eerste, dus jullie hebben het allemaal veeeel drukker dan ik, maar ik heb de laatste en komende weken ook echt veel toetsen, en morgen cp geschiedenis en engels, engels komt wel goed, en voor geschiedenis heb ik echt bijna alles eraan gedaan om het goed te kennen, want ik heb het hele jaar lang daarvoor alleen maar 4en gehaald, dus ik wil voor al die moeite graag een goed cijfer terug ! ik heb deze week ook nog frans, dus daar begin ik vandaag ook al mee …:slightly_smiling_face:

Probleem bij mij is, dat ik al het hele jaar me best doe (’’:

aah ik sta nu 3 onvoldoendes
geschiedenis, economie en wiskunde
echt de hel
ik moet nog zoooo hard m’n best doen! ik wil graag naar vwo5, haha

Maar een vriendin van mij gaat na de tweede keer 5vwo nu 5 havo doen
dus ze slaat zeg maar 4 havo over… mag dat bij jou op school niet?

ik heb dikke vette stress voor mijn soort van eindproject XD
ik wil mijn propedeuse halen en hier hangt het allemaal van af
HAAAAT aan mijn uitstel-gedrag.

Hmm ik sta eigenlijk voor alles voldoende
Behalve voor gym, maar daar werk ik aan. :’)

ik heb nu 3 buizen momenteel voor mijn volgend rapport, en twee kan ik echt nog wel ophalen met de volgende twee toetsen, een voor elk vak. En dan zou ik wel door zijn op mijn rapport. Maar die 3de, ojee :’)
dat wordt echt nul procent.

ik moet ff suuuuper hard gaan leren voor m&o want ik MOET een 6 halen voor m’n examen want ik wil slagen!

ik sta overal heel goed voor, maar dat betekent niet dat ik niet hard mn best moet doen, want dat moet ik voor nederlands wel! daar sta ik het laagst voor (hoewel ik me nu best een nerdje vind, want ik sta afgerond een 7 xD).
is trouwens de overgang van 3 vwo naar 4vwo heel groot en veranderen je cijfers veel?

Ik ga half dood van huiswerk. It’s just too much.

Ik moet alleen morgen al de volgende dingen doen:
-Economie verslag inleveren (laatste kans)
-Engels boekverslag inleveren
-Wiskunde verslag inleveren (laatste kans!!!)
-Frans SO.
-Nederlands boekbespreking voor de klas.
-Nederlands boekverslag inleveren.

Ja ik vond de overgang heel groot, stond in 3v een 8 gem. en in 4v een 5 … ga nu ook naar 4h

Ik moet nog even goede prestaties leveren in de proefwerkweek :’)

pff, dat is balen! deed je wel je best? en wat voor profiel heb je?

ik doe voor de 2e keer 4vwo en ik sta gelukkig nu nog maar 1 onv (vorig rapport stond ik er 5 )…
maar heel veel cijfers zijn 5.5 en 5.7 en 5.9 enzo., dus ik mag mn aankomende toetsweek niet verpesten anders zit ik zó weer op de 5 onvoldoendes en dan is het dág vwo hallo havo…

Ik zit in een klas om te stijgen naar vwo, en ik heb 1 vwo rapport gehaald, en 1 havo dus dit rapport beslist. En het gaat niet zo geweldig tot nu toe dit trimester.