Het grote 'ik-kan-een-liedje-niet-vinden' topic!

Hallooo. (:
Ik dacht het is misschien een goed idee om een topic te maken voor alle mensen die wel eens een leuk liedje horen maar niet weten welke het is, omdat ik dat nogal vaak zie gebeuren de laatste tijd.

Ik begin zelf wel even, weet iemand welk liedje deze lyrics heeft?
You and me, away, out forever…
In precies die volgorde.
Het is een vrouw en een soundtrack van de film Romeo and Juliet (met Leonardo DiCaprio).

euuh
ik weet welke het is.
maar ik weet de naam niet xD

volgens mij is het; http://nl.youtube.com/watch?v=c7M8gxNGDRU

You And Me Song - Wannadies

wow!
dan had ik hem goed =D

ja dat dus :grinning:

Aaah bedankt, jullie zijn geweldig :grinning:

hahah wie heeft er jou vrouw mijn vrouw gekeken vandaag? 23 april?
Weet iemand hoe dat liedje heet die die zwarte vrouw ging zingen :notes:
haha

Ik zat zondag Medium op net5 te kijken en toen Cynthia met der vermoorde dochter zat hoorde je een liedje.
Het was een langzaam, zielig nummer gezongen door een vrouw. En ze had een bekende stem maar ik kon 'm niet plaatsen. Ik weet eerlijk gezegd ook niet veel meer van 't nummer alleen dat er iets over “friends can blind you” en “embrace” in voorkwam.

http://www.songtapper.com :grin:.

songtapper werkt niet

Ik had op de radio eens een leuk liedje gehoord het gaat iets met Tuut tuut ttuut tuut … het is geen kindjesliedje ofzo het was een leuke liedje en het is een vrouw die zoiets zing. Je word er vrolijk van als je da liedje hoort ma ik wil graag de naam weten, weten jullie de naam van da liedje ofzo?..

@ MODE_x; weet je ook nog tekst?

Nee jammer niet ik had da maar 1 keer gehoord op de radio.Maar er was ook tekst in da liedje…

JAAAAAHH. OOK GEZIEN!
Het was iig een nummer van Alicia Keys, ik keek hem met wat vrienden en daar waren we dus al uit. :stuck_out_tongue_winking_eye:

ik denk: the beep beep song - simone with

Daar word ik nou niet erg blij van.

Neen dat liedje is het niet…

dan kan je hem toch googlen ofnie?

www.letssingit.com
hier kan je soms ook wel eens wat woorden intypen
& dan krijg je wat songteksten.