het grote ik-doe-niks-met-valentijn topic

Dat. Het is gewoon ontzettend commercieel allemaal.

ik word steeds keihard genegeerd door mn crush, dus ik heb weer een lonely valentijnsdag

ik ben al heel m’n leven singel ^^
ja ben al 16.
en ik haat valentijn.

i’m lonely

geeen vriendje…

Ik heb wel een vriend, maar we doen beide niet aan Valentijnsdag. Gewoonweg; alles voor valentijn is duurder dan normaal. En moet je nou perse op die dag zeggen ‘Ik hou van je’, terwijl je dat heel t jaar door kunt zeggen?

er komt wel een leuke film op sbs 6 :grinning:

haha zo denk ik er precies ook over.
wat een onzin, valentijnsdag. En ze hebben het er al de hele maand februari over! :crazy_face:

mee eens.

mijn vriend zit op uitwisseling dusja heb ik ook niet zoveel aan.
maar ik vind het toch wel leuk zeg maar. Ik vind het niet zo dat je precies op die dag mag zeggen/laten zien dat je van diegene houd, alle dagen natuurlijk :slightly_smiling_face: maar het is toch wel even leuk als je vriend bijvoorbeeld altijd moet werken op maandag avond en dan vrij vraagt om bij jou te kunnen zijn en een filmpje kijken ofzo. :slightly_smiling_face:

Als je wil laten zien dat je van iemand houd, moet je dat doen. Daar hoef je geen 5 maanden op te wachten omdat het dan hoort. Valentijnsdag is onzin;P

Ik heb een crush, die een vriendin heeft. En hij stuurt haar 5rozen. Ah damn, wat ben ik jaloers. Ik heb wel een roos naar hem gestuurd… kon het niet laten.
Morgen moet ik rozen rondbrengen op school. Dat is echt leuk om te doen. 1e, 2e, 3e, 4e uur geen les alleen rozen ophalen en rondbrengen. Dus ik doe wel zwartrood aan en zo, maar ik heb geen valentijn oid.

Ik heb een vriend, maar doe echt niks aan valentijn. Ik vind het echt een ontzettend overdreven commerciele dag, die alleen maar als doel heeft het behalen van winst voor diverse winkels. Je hebt valentijn niet nodig om van iemand te houden. Een extra excuus om heel erg klef in het openbaar te doen… tsja

PEOPLE:
IK HEB GEEN VRIENDJE!!!
Dus geen valentijnsdaggedoe voor mij :beer:

Ik heb er eerlijk gezegd totaal geen zin in, maar dat komt omdat ik geen vriendje heb.

ik krijg geen roos, dat weet ik nu al… ik weet wie allemaal rozen krijgt. want ik zit bij de leerlingenraad en ik regel dus de rozenactie met nog wat mensen ^^

Ik heb met mn vriendje vrijdagavond al valentijn gevierd (om eens origineel te doen), want wij zien elkaar nooit op maandag. Eigenlijk vind ik het overdreven commercieel gedoe, maar toch wou ik het niet zomaar laten vallen, dus hadden we afgesproken een cadeautje te kopen van niet meer van ¤5 en er gewoon een leuke avond van te maken. Achteraf bekeken was het niet specialer dan een andere vrijdagavond ^^

16, nog nooit een vriend gehad, en iedereen om mij heen heeft het maar over over Valentijn. Ik word er helaas niet vrolijk van. ;|

Sowieso doe ik er nu niet aan omdat ik geen vriend heb, maar toen ik die wel had deed ik er ook niks aan.