het grote ik-doe-niks-met-valentijn topic

haai,
ik doe niks met valentijn, en toen dacht ik heee wie zou er nog meer niks doen met valentijn? ik weet eigenlijk niet waarom ik niet met valantijn doe, ik doe het gewoon niet… en jullie?

Joeeee ik ook niet, stomme opgeblazen commerciële dag. Niemand hoeft bij mij aan te komen met een grijze dwijl van de expo

Ik weet niets. Ik heb ook alleen maar een Crush.

Ik ga gewoon naar mijn vriend. Ik haat valentijn, maar ik wil die dag ook niet alleen zijn, vet stom!

ik doe niks met valentijn, echt stom vind ik het niet, want echt erg vind ik het niet als iemand mij wat geeft…

Ik heb geen vriendje, dus ik doe niks. Dat commerciele gedoe vind ik ook niks, maar om daar nou weer om te gaan zeuren vind ik ook weer zo overdreven. Je kan het ook gewoon zelf gezellig maken.

ik doe ook niks met valentijn, ik vind het niet nodig

Ik heb geen vriendje ofzo, dus ik doe ook niks. En ik heb ook geen tijd dankzij mijn geweldig leuke profielwerkstuk, haha. xD

Ik meld me aan. Ik doe ook niks met Valentijn, hihi.

Ik doe ook niks, maar alleen omdat ik nu geen vriendje heb. Normaal vind ik valentijn wel leuk ;p

dat

Ik heb een vriend, maar ik doe er niet aan. Alsof je alleen op DIE dag kunt laten zien dat je van iemand houdt. :expressionless:

Ik heb geen vriendje, dus kan er ook niks mee doen xd.

ik heb geen vriendje en geen crush dus ook ik doe er niks aan (: zie de voordelen ervan in! geen gezeik met help wat moet ik kopen voor hem?

idd!

Ik denk niet dat dit topic nou zo groot gaat worden als het morgen al Valentijn is.

^die vat ik even niet xD`
maar ik doe dus ook niets, heb wel via school een roos gesturd naar een vriendin, maar die had het even zwaar aan het begin van he schooljaar, dus toen heb ik dus samen met een andere vriendin een roos gestuurd.

valentijnsdag is gewoon een normalen dag voor mij:)
niks bijzonders haha.

Ik ook niet, want ik heb niks te doen. Ik heb geen valentijn ofzo.