Het grote hoe-komen-we-de-uitslagdag-door topic

Morgen is het voor VMBO zover, donderdag moet Havo/VWO eraan geloven: de examenuitslag!
Hoe gaan jullie de uurtjes slijten, en tot wanneer moeten jullie wachten?
Vertel!

Ik heb nog inspiratie nodig om m’n dag te vullen! xD

morgen wordt ik zowieso gebelt! ik denk dat ik gewoon probeer uit te slapen… zodat ik wat uurtjes minder zit te stressen…

Ik ga morgen niks doen + werken, donderdag is THE DAY en dan ga ik uitslapen, niet dat dat gaat lukken ofzo :’) Om 1 uur ga ik denk ik mijn stress op girlscene afreageren en dan maar wachten tot 2 uur.

NIET.

ik word donderdag trouwens als het goed is niet gebeld :slightly_smiling_face:

ik ga werken donderdag, van 9 tot 4, om mijn tijd te doden!

Ik blijf gewoon de hele dag in bed liggen hahah

Ik heb woensdagavond feest, daarna blijft mn vriend bij me slapen en worden we waarschijnlijk ook pas laat wakker, dus bij mij komt het wel goed denk ik.

@ Clockwise, waarom word je niet gebeld?

Bij ons word je alleen gebeld als je gezakt bent… Dus ik hoop niet dat de hele familie me gaat bellen ofzo, haha!

Ik ga denk ik proberen uit te slapen, tussen 8 en 12 kan ik gebeld worden :slightly_smiling_face:

douchen, girlscene/msn/hyves/facebook/spel.

haha suc6 allemaal! ik heb nog een paar jaartjes te gaan…

ik moet van 9 tot 12 werken
dus daarna nog n lange middag haha

Ik moet morgen om 3 uur naar school en daar hangen lijsten met mensen die geslaagd en gezakt zijn. Heel onpersoonlijk, maar ik vind het wel beter dan gebeld worden, niet zoveel stress :slightly_smiling_face:.

van7 t/m 12 uur moet ik werken. Dan ben ik half 1 thuis. Van 1 tot 3 kan ik gebeld worden, en daarna naar school :’)

Bij ons wordt je trouwens ook alleen gebeld als je bent gezakt (of een her hebt…)

Tja ik weet nog niet precies hoe ik die dag doorkom xD.
Eerst maar uitslapen en daarna wachten.
en hopen dan ik niet word gebeld =]
Dan ben ik geslaagd ^^.

Oh, dat lijkt me echt zo irritant!

Bij ons wordt gewoon iedereen tussen 4 en half 5 gebeld, als je gezakt bent kom je naar school om je examens in te zien en als je geslaagd bent, ben je tussen 5 en 6 welkom voor een drankje

Donderdag ga ik waarschijnlijk uitslapen en mijn stress delen met mijn vriend (die heeft ook uitslag donderdag). Wij worden alleen als we gezakt zijn tussen 5 en 6 gebeld. En dat uur ga ik waarschijnlijk op Girlscene doorbrengen…

Ik ga met een paar vrienden op een strandje zitten, wat drinken, samen zenuwen.
En dan naar huis hopen dat je niet gebeld wordt.

Ik moest zelf toen ook gewoon werken, dat was wel fijn. Ik weet nog dat ze tussen 4 en 6 zouden bellen als je gezakt was. Belde me moeder met een onbekend nummer dus naar me om kwart over 4 x] Gewoon expres om mij te laten schrikken. Zat ze daar te grinniken, echt flauw xD