Het grote: Hoe ging je verkering uit topic xD

gezien er een heel mooi topic is vol romantische verhalen over het aan gaan van relaties en ik bijna depresief werd van het lezen (: geintje) heb ik hier een topic waarin je kwijt kunt hoe en waarom het juist uit ging,soms nog veel interressanter om je in te verdiepen?
dus kom maar op met die tranen trekkers
liefs

Via de telefoon,
hij vond me niet meer leuk

Die bestond toch al?

Volgens mij was er al zo’n topic…

Ik heb het nooit meegemaakt (ben al bijna 3 jaar samen met mijn vriendje)

nou, een jongen uit mijn klas zei tegen de jongen waarmee ik had; ze wil het uitmaken dump haar, je moet haar voor zijn en alles. en toen vroeg hij weer aan mij of dat waar was, en toen heb ik het meteen maar uitgemaakt.
best wel lullig gegaan, want die jongen schreeuwde het over het hele schoolplein…

zal ik eens haarfijn vertellen.
ik maakt het uit welliswaar het was na school en ik zei dat het niet meer was zoals het eerst was, toen zei hij; ja dat vind ik ook. dus ik denk moooi hij is het met me eens no drama, dus ik zeg, daarom wil ik het uitmaken. en nouja toen zei ik gedag en liep ik weg.
hoorde ik later dat ie heeft lopen huilen! wooh dus ik voel me nu best wel schuldig.
hebben later er nog wel over gepraat.

Het is over de sms gegaan 0.0 Want hij woonde nogal ver, nogal lullig om helemaal daarheen tegaan of andersom en dan zeggen ja het is uit. Iniedergeval hij begon met smsen van, ja heeft dit nog wel zin enzo naja…
Maar dat is echt al 8 maanden geleden, heb nu alweer 6 maanden met een ander. (Ben wel nogsteeds heel goede vrienden met me ex).

ik had het uitgemaakt nadat hij me 2 keer bedrogen had emt een ander
na de 1e keer ging het uit, maar toen kwam hij helemaal smeken en met zelfmoord dreigen en ik vond het toch nog leuk en hij had zo’n spijt, even later deed hij het weer
ooh god jongens zijn zo laf=S

Nou, Dat was op kerstavond, hij begon gezeik van ‘Ja ik trek de afstand niet’’. Toen heb ik zelfs nog gevraagd of hij niet een ander meisje leuk vond. Want in de tijd dat wij hadden, heeft hij met 2 andere meisjes gekloot, maar liefde maakt blind, en ik was naïef duuus bleef ik gewoon door gaan met hem. En hij zei; Nee ik trek de afstand gwn niet enz, en er is geen ander meisje. Volgende dag kwam ik erachter dat hij al weer met een ander had, en dat meisje woont even ver van hem vandaan als ik, dus dat was gwn fkng bullshit.
Gosh wat was ik daar kapot van, en wat een hekel heb ik aan hem nu.
heb hem meteen overal verwijdert :blush: hyves msn alles. ( okee, zwaar kinderachtig miss ) Maar hij deed totaal geen moeite om zich te verweren tegen mijn geschreeuw van ; ’ Jaa er was dus wel een ander meisje vieze vuile kutsukkel! ’ En hij zei gwn glashard; Nee. Tering.
Omg ik wordt gewoon weer boos :blush:
Maarja, lange afstand is soms dus togh wel handig, want ik kom hem tenminste niet snel tegen =)
Gelukkig was ik dankzij mijn lieve vriendinnetjes er heel snel overheen
Had na 2 weken al weer een ander :blush:
En heb nu 3 maanden met hem =)

via msn :pensive:.
zovan;

hy; hoi.
ik; ehm, hoe zeg je dat? [normaal helemaal van schatje enseu dus ik was wel even verbaasd ;o].
hy; ik vind je niet meer zo leuk.
ik; okee.
hy; liever goede vrienden.
hy; :slightly_smiling_face:
ik; jaman wat jy wilt joh.

ik was zo bot, maar het kwam zo hard aan.

Ik hoorde via een vriend enzo dat hij dus tegen iemand anders zei dat hij haar leuk vond. Dus ik zeg zo tegen hem dat ik dat had gehoord enzo en hij ontkende alles enzo, en ik geloofde mijn vriend wel, want hij was de vriend van mij en van hem, dus waarom zou hij ons uit elkaar willen drijven… en dat meisje zei uiteindelijk ook dat hij dat had gezegd, en het is ook eerder een keer gebeurt (met een ander), maar toen heb ik het hem vergeven en ik was té verliefd gewoon, maar dit keer was ik gewoon superboos en heb het dus uiteindelijk uitgemaakt. Het is nog niet zo lang geleden en soms denk k ook wel eens of ik wel juist heb besloten…

Ik ging naar hem toe. Ging met hem praten, hij moest huilen en ik ook en toen allemaal janken blablabla en toen ging ik naar huis. Sukkol.

vorige week woensdag, via msn, was er kapot van.

Arme meid. Komt wel goed.

Ik vond hem echt té klef. En ik ben juist helemaal niet klef xD
Toen maakte ik het uit.

Ik: Jaa jou moet ik hebben.
Hij: Ja?
Ik: Uhm nou ja, het werkt niet meer echt hea? Wij enzo… en ik weet niet echt of het goed is om verder te gaan. (weet niet wat mijn exacte woorden waren maar ik heb er heel lang omheen geluld)
Hij: Ja nee je hebt wel gelijk.
Ik: Oke
*huppelt vrolijk weg*

Haha godver wat was ik zenuwachtig zeg. Jeetje. Maar het ging echt totaal niet meer en ik was eerder blij dan verdrietig. Het was echt van dat “verkering ala handjes vasthouden”. Het was geen relatie.

Hij was naar een feest in amsterdam (soort van mislukt meeting feest)
daar heeft ie met een ander meisje gezoend ( vertelde me die de volgende dag … via msn!) hij deed al 2 weken fucking raar en was ook niet echt gezellig ofzo en best afwijzend. Toen ik hem vervolgens (nadathijzijdathijeenanderhadgezoend) vroeg of hij nog verliefd op me was zei hij nee. Maar noo hij vond haar echt niet leuk hoor(zijn inbox stond naast mijn smsjes ook vol met die van haar… zag ik toen ie dr door scrolde in de klas,toenwenogwathadden,… neeejoh tuurlijk niet) en meteen daarna ging hij naar haar toe (woont ergens anders namelijk).

maarja dat is eigenlijk niet het hele verhaal maar dat zet ik niet hier…
we waren in elk geval goede vrienden en nu niet meer…
begin geen relatie met goeie vrienden want het kan heel kut lopen

ik maakte t uit bij mij thuis, daarna nog met hem naar stad gegaan(en gezoend, shame on me.)
x daarna, ja ik zoende met *naam meisje* en *naam meisje* en *naam jongen*, oh, vind je me nog wel leuk dan blabla? nee eigk niet. → uit.(hij was bi)
x daarna, maakte hij t over telefoon uit want hij deed al week vaag, en toen belde die blabla dit werkt niet ik ben niet verliefd → uit. (ik ben nog best lang boos geweest dat t via foon ging)
x daarna, ja je negeert me al hele week en *persoon dat mij haat* zegt dat je vreemdging met *naam jongen* dus t is uit. → later met hem dat uitgepraat, 6maanden geen contact met hem gehad.
x daarna, ja dit is al de 5e x dat we hebben, en we hebben al zoo vaak geflowd, we botsen altijd op dezelfde dingen, en ookal geef k zo veel om je dit werkt niet(telefoon gesprek van 80min.) ik wou niet gedumpt worden via de foon, en ik zei ook dat 't laf was dattie dat deed, toen zei die dat we dag erna erover zouden praten en ik maar rustig moest slapen, k kwam wel over 'm heen blabla.
dag erna op school, zelfde gesprek gehad in 20min. ik stond daar met tranen en hij troostte me. toen was 't weer over.
we zijn nu 2en half maand verder en ik kan t nog steeds niet accepteren, ik heb hem sindsdien niet meer gesproken.
(we hebben 't hier over een situatie van anderhalfjaar, waarbij ik voor dezelfde foute jongen blijf vallen. )

mn andere vriend(die had k in die 6 maanden zonder contact) hij smste me ik vind je niet meer leuk, kan je me morgen bellen. dus ik hem bellen, hij 't uitmaken. smst die me daarna, ja 't was je eigen schuld jij belt mij toch. ECHT naai.

Ik ging vreemd. Ja slecht, ik weet het.

Een week lang me ontlopen, dus ik wou met hem praten dat het niet goed ging maar hy reageerde niet op smsjes en niks. En toen kwam die op msn toen zei die al dat het slecht ging en dat tie me morgen wat wou zeggen (het uitmaken dus) dus toen zei ik dat ik niet en dag rond ging lopen met het gevoel dat het uitging, toen heb k het maar uitgemaakt. Maar eigenlyk zyn we nog steeds by elkaar. :smirk:

We kunnen niet zonder elkaar blykbaar, hy mistte me zo erg na een tijdje toen hebben we gepraat etc.