Het grote hoe ga je je ex terugkrijgen topic

Voor allen die in hetzelfde schuitje zitten als ik, posten maar. Ik denk dat onze verhalen uitwisselen tot steun kan zijn voor elkaar.

Zelf heb ik het nog niet geprobeerd, maar het boekje “The magic of making up” schijnt het blijkbaar goed te doen.

woeiii ik ben een keer de eerste.
Tja k wil mn ex terug :stuck_out_tongue: en hij mij ook… maar ik weet niet of k m kan vertrouwen… das ook een probleem :stuck_out_tongue: dus ik houd t een beetje tegen… haha k ben nu op t forum steeds over allemaal exen aan t praten, maar k heb t vaak over dezelfde (deze dus). Lol.

Waarom zou ik m’n ex terug willen?
Het is niet voor niks mijn ex!

Ik wil hem ook terug, hij mij ook, hoe we dit gaan doen, geen idee:p

ik mis hem wel, maar weet niet of ik hem echt terug wil … :crazy_face:

Wist ik het maar…

Ja wist ik het ook maar… maar hij wil echt niet meer.

Jaa ik wil da ook. maar ik denk wel na bij de redenen waarom het dan over was. Anders is het gewoon echt niet slim.

heb het zelfde probleem=(

Hij deed er eerder moeite voor, dan ik voor hem… Stiekem wou ik ´m ook terug, maar op een of ander manier wil ik ook nog single zijn… :grinning: ik hou ´m aan het touwtje, we hebben nu wel en niet tegelijk (gisteren zaten we van 8 uur s´avonds tot 1 uur in de nacht te sms´en CONSTANT) hij wil mij echt terug, ik weet het nog niet zozeer ! (hij is wel lief :slightly_smiling_face: )

ik wil mijn ex ook terug.
het ging uit omdat hij te ver weg woonde
hij woont nog steeds te ver weg
dus zal het wel niks worden

Ik wil de mijne ook terug. Het ging uit omdat hij nog niet toe was aan een vriendin, gewoon nog wilde chillen met z’n vrienden… Net nadat het uit was ging hij raar doen enzo en er ontstond een conflict… Dat we op z’n minst weer normaal tegen elkaar kunnen doen, dan ben ik al blij want dit is gewoon kut, ik zie hem elke dag op school. Ik weet niet hoe ik dat voor elkaar moet krijgen…

Hem m’n ex láten.

Uhm, je ex is niet voor niks je ex?

ik wil t ook wel weten eigenlijk >.<

Ik heb mijn exen niét nodig, nu niet en nooit niet…
Heb nu een lieve, leuke vriend en bij mij is: Eens een ex áltijd een ex

Niet en nooit xD
Is maar goed ook want ben dolgelukkig met mn vriendje :grinning::D:D

Ik sta er niet echt om te springen om 1 van m’n ex-en terug te nemen… Want ik heb een heel lief vriendje! :smiling_face_with_three_hearts:

ik heb ook n nieuw vriendje,
maar ik heb ook een hele tijd gehad dat ik mijn ex terug kwijt wou,
Ik heb hem toen gebelt, en gezegt dat ik hem niet kwijt wil enzo.
En hij zei dat ook, alleen meende er geen flikker van,

zak :expressionless:

{ hier heb je niks aan }