Het grote "help!..welke naam geef ik mijn huisdier?" topic.

Gezien het feit dat er ineens een grote opmars is in topics over “welke naam geef ik mijn uil” … “welke naam geef ik mijn hamster” enzovoort, heb ik besloten er een algemeen topic over aan te maken.

Hier kun je in jouw post aangeven wat voor huisdier je hebt (of krijgt), welke eventuele naam/namen je al hebt, en om ideeën aan anderen te vragen.

Je bent mij voor, vind dit wel een goed idee en wil dit wel even proberen.

Mijn kat heet Lola, wat ik een hele leuke naam vind! :slightly_smiling_face:
Verder vind ik Mila, Mies en Tira ook heel leuk. Het zijn wel allemaal meisjesnamen, maar oke.

Het is niet de bedoeling dat je de namen van je huisdieren gaat plaatsen. De bedoeling van dit topic is anderen helpen een gepaste naam voor hun huisdier te vinden.

Ze geeft toch mogelijke namen?

Wat maakt dat nou uit? Als ze dat post, helpt ze mensen vooraf al door suggesties te geven. Alleen maar handig dus.

voor mijn fretten?
Het zijn 2 vrouwtjes, dus geen fred&ed ofzo, haha. iemand leuke ideeën?
en alsjeblieft geen dolce en gabanna en dat soort namen, gehe.

ze zien er ongeveer zo uit:

http://www.pets.be/files/imagecache/image_big/rescuepetphotos/Rubben1.jpg

foto van google.

ik vind stoffer en blik geweldig!

up

wij hebben een kanarie gekregen
nu heet hij Arie (ha ha ha…:s), maar ik wil dus echt een andere naam he, wie weet een leuke naam?
hij is geel…:slightly_smiling_face:

Oh ik heb nog geen naam voor mijn nieuwe cavia!

Ik noem haar nu kleintje, maar nah, niet zo’n leuke naam :stuck_out_tongue: mn andere heet Hummer (die grote, pluizige zwarte <3)

Koningin vind ik leuk voor een huisdier:’)
Maargoed, je kan ze moeilijk koning en koningin noemen…
De fred van een vriendinnetje heet Poekie. Poekie en Doekie ofzo? :’)

Ik heb 3 honden.
Kelly, Nina en Remy.
3 katten:
Kitty, Amy, en Mimi
en 1 hamster:
Sammy (tadaaa vernoemt naar een personage in supernatural… suprise)

Even een random suggestie voor een hond: Muffin!

Onze zwarte labrador puppy heet Kyra, onze twee dwerggeitjes heten Iris en Ieke. :slightly_smiling_face:
Iris en Ieke werd bedacht door de fokker, Kyra hebben we gevonden door random in google in te typen: ‘honden namen’
Dan vind je heel veel namen!

mijn konijnen hebben de ergste namen ooit, uit het diddl tijdperk, ik plaats ze niet om mijn identiteit te beschermen.
Ik vind draak en panda leuk xd
En Karbonkel. En ook vind ik zwartje leuk als het dier wit is en andersom. In ieder geval geen mensen namen, dat vind ik stom.

Mijn neefje heeft een konijn en die heet Schaap, haha zoiets misschien?

Ik heb zelf een hond Woody, een kat Kato en 2 waterschildpadden Caramba (mijne) en Tommy (mijn broers)

Verder wou ik nog een hamster en zou die Cartouche of Théodore noemen :grinning:

Onze honden: Ziggy en Zazou (Zaazoe)
Onze katten: Mattise (mat ties), Evi en Muis
Onze pony’s: Binky, Macho en Repelsteeltje, kortom Repel
En dan hebben we nog een heleboel kippen waarvan er 1 Nugget heet, en een ezeltje met de naam Annie.

Mijn vriendin haar hagedis heet Hassan, haha. Ik wilde mijn kat ooit Jezus noemen, maar dat komt misschien heel raar over. ‘‘Jezus, eten!’’