het grote 'Help' topic!

Nouw als je hulp nodig hebt, over girlscene.
maar ook over andere dingen dagelijkse dingen die kan je hier ook vragen, dan kan iedereen ze beantwoorden.
het grote HELP topic dus!

xxx

(het zal misschien wel het 12454752901984 topic hierover zijn, maar dat boeit niet!)

gaat toch niet gebruikt worden
:locked3:

Hoe moet ik een bericht typen?
:darth:

ik denk niet dat dit hem gaat worden :x

HELP.
ik heb een gat in m’n sok!
wat nu?!?

Correctie : ik weet dat dit hem niet gaat worden

help, ik krijg spontaan de neiging overal darth fader poppetjes
neer te zetten?!?!?! :darth:

:darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: :darth: zoiets?

Nou ik weet wel wat;

Heb vandaag suède enkellaarsjes gehaald, maar thuis kwam er een vetvlek op…
Suède kan niet gewassen worden, wrijven beschadigt het en weetikveel wat, ik heb geen idee hoe ik die vlek eruit moet krijgen en ze waren best duur!
Ik denk ook niet dat ze ze terug nemen, ze zijn daar zo streng in bij de Zara.

Iemand advies ?

:darth:

http://www.google.nl/sear…ede+en+vetvlek&meta=lr%3D

Ik zou wel een beetje oppassen. Straks verpest je heel je laarzen door een stomme tip van internet.