Het grote 'help ik kan geen blognaam verzinnen'

De titel zegt het al. Plaats hier alle leuke blognamen die je kunt verzinnen en je helpt er een ander weer meer.

x

Jongehhhhh, doe maar gewoon een naam. Je kan het later nog veranderen. (OP blogspot dan)

Waarom kunnen mensen die een blog willen aanmaken nou toch geen eigen naam verzinnen? Op een blog uit je toch een soort creativiteit, en het is wel zo origineel/persoonlijk als je je eigen creativiteit gebruikt om een blognaam te verzinnen. Als je al begint met een idee van iemand anders, komt het met die blog niet meer goed.

Jezus, als je niet eens zelf een naam kan verzinnen voor een BLOG,
dat vrees ik voor de orginaliteit van de artikelen/outfits zelf.
Een zelf-bedachte orginele naam is de basis voor een goede blog.

inderdaad, elke keer als ik ‘naam voor mijn blog?’ zie dan heb ik zoiets van, kom op zeg…

Eeehm iets persoonlijks is inderdaad wel leuk maar als je echt enorm veel moeite hebt en je wilt echt enorm graag een naam kan je altijd nog je inspiratie halen uit titels van liedjes of iets dergelijks.

Die van mij heet gewoon Joanne’s Day Zero x] Ik denk dat je een blognaam het beste simpel en straight to the point kunt houden.

iets wat mensen onthouden haha hier heb je niets aan

Ik ben ook op zoek naar een naam,
maar dan meer voor inspiratie, als iemand anders je hele naam verzint,
dan is het nie leuk…
maar meer zoiets van: cute aardbei, dan doe ik sweet strawberry ofso xD
(beetje dom voorbeeld…xD)

als je iemand anders naam gebruikt iss het ook niet meer jou echte site… en als je zelf niks kan verzinnen hoe zit het an met je site…

:grinning_face_with_smiling_eyes:

cute aardbei XD

Ik zou mn site ook noooit cute aardbei noemen, maarja, ik moest toch een voorbeeld hebben xD

MandAforyou.blopspot.com ? los is het dus: M and A for you
het betekent Marije en Anne-Roos voor jou
is dat wel een leuke? nie heel origineel mja… wel leuk??

Vooral dat blopspot spreekt me aan :pensive:

Het is toch veel leuker en orgineler als je zelf een naam verzint?

hallelujah to this.
al die duizenden topicts die hiervoor worden geopend…
maar inderdaad, wees orgineel en verzin zelf iets. een blog is sowieso iets creatiefs, dan kan je zelf ook wel zo creatief zijn om iets te verzinnen toch?

Ow, haha!
blogspot moet het zijn… xD
maar is tie wel leuk?

up…
is de naam leuk?
weet iemand anders een leuke naam?