het grote HAAT AAN AIR MAX SCHOENEN topic

WEG DERMEE

oohh wat haat ik die verschrikkelijke gedrochten. iedereen die van die schoenen heeft zou ze zo snel mogelijk moeten verbranden!

:grinning_face_with_smiling_eyes:

ik HAAAAT die dingen ook

VRESELIJK DIE DINGEN D’:

http://www.kicksonfire.com/wp-content/uploads/2007/11/nike-air-max-97-360-radiant-green-white-sonic-yellow.jpg

:nauseated_face:

helemaal mee eens, wat een lelijke onvrouwelijke dingen zijn dat! :face_vomiting:

EN IEDEREEN ZONDER AIR-MAX ZOU DE MENINGEN KUNNEN RESPECTEREN VAN MENSEN DIE ZE WEL HEBBEN EN DIE ZE NIET WILLEN VERBRANDEN .

ik heb ze zelf niet.

ik hoop dat niemand op het forum ze heeft.

Ja ze zijn verschrikkelijk, Maar eerlijk is eerlijk iedereen heeft ze wel gehad volgens mij…

& Verschrikkelijk zitten ze ook niet. Zijn goed genoeg voor bij de paardjes of op het werk in het restaurant.

aaargh ik HAAAAAAT die dingen ook! Ben alleen bang dat er nu boze mensen dit topic gaan lopen spammen omdat zij vinden dat het wel mooie schoenen zijn.

En @ Freejtjuh: Nee, niet iedereen heeft ze gehad. Ik in ieder geval niet, en een heleboel mensen die ik ken ook niet.

HIDIOUS

indd ielw

ik heb deze nog van vroeger EGT LELIJK
hwahaha ,

http://i45.tinypic.com/11tsa60.jpg

:crazy_face:

ik vind ze niet vreselijk… tenminste, 1 en 90 niet
maar de classics die ik nog van vroeger heb die snap ik nu écht niet meer…

:beer: GOED TOPIC
DIE DINGEN ZIJN VER-SCHRIK-KE-LIJK.
Thankgod dat ik ze ALTIJD al lelijk gevonden heb, want ik zou me echt doodschamen als ik ze OOIT gedragen zou hebben…

zooooo verschrikkelijk lelijk ja
ik heb ze ook nog :$:$
ze zitten wel echt lekker maar dat is ook het enige
heb ze denk ik al langer als een jaar niet meer aangehad

Hahah :grinning_face_with_smiling_eyes: vinden jullie eigenlijk àlle airmaxen lelijk?

vreselijk lelijk,nog nooit gehad maar heeeeel soms vind ik ze nog wel bij mensen staan. maar dat is een uitzondering.:slightly_smiling_face:

ik vind die dingen ook echt vreselijk!
snap niet wat mensen in die schoenen kunnen zien. :woman_facepalming:

ik vind t bij jongens wel leuk , als het niet van die classics zijn ;p