Het grote H&M Topic!

Voor ál je vragen, opmerkingen, reacties op H&m (online)!

Zie ook:
Het grote ‘Bij H&M gekocht’ Topic!
http://forum.girlscene.nl/forum/fashion/het-grote-039gekocht-bij-hm039-topic-104721.0.html
Officieel topic: H&M Kortingcodes
http://forum.girlscene.nl/forum/fashion/officieel-topic-hm-kortingscodes-80319.0.html

super dat je ff 1 groot topic van hebt gemaakt! Wordt echt gek van al die aparte h&m topics, over hoe schoenen uitvallen enzo… Alsof dat bij de H&M heel anders is dan bij andere winkels. Mja.

super handig. Meteen dan maar een vraagje: stel je bestelt een bikini, je krijgt hem binnen en het broekje zit niet goed. Die doe je dan retour voor een maat groter/kleiner. En wat nou als daar 2 weken aan voorbij gaan en ze hebben dat broekje niet meer in de maat die je wilt en je wilt er niet zo lang op wachten. Dan zit je nog met dat topje, mag je dat dan nog na 14 dagen op retour doen?

Thanks!! Je kunt als je wil ook de andere topics hierin mergen… (maar het lijkt me handiger om die gewoon allemaal te sluiten, en deze sticky te houden)

Nope, want je hebt maar 2 weken om iets op retour te doen, d8 ik.
Maar wat ik met bikini’s doe: gewoon 2 maten bestellen, wnt ik zit altijd tussen de 38 en 36 in, en dan kijken welke het beste past, en dan 1 setje terugsturen. Het kost je maar een euro meer, maar dan hoef je niet zo lang te w88 op je bikini als iets niet past.

up

Dat is waar. Maar het blijft toch altijd een nadeel van bestellen als je iets niet in 2 maten koopt en dan retour en alles moet omruilen etc. Shoppen in het echt is toch wel een stukje leuker haha!

Dat is handiger ja, word het forum ook niet zo sloom.

Heb net een nieuwe kortingscode ontvangen: 8499, 10% korting op het hele asortiment

Kortingscodes in het kortingcodes topic graag!

Omdat mijn H&M Klachten topic werd gesloten (argh) bij deze:

Hoi allemaal!

Sommigen van jullie hebben vast wel eens iets online besteld bij H&M.

Gaan er bij jullie ook zoveel dingen fout??

Paar voorbeelden van mij:

1. Ik bestel een tas met als datum ‘begin april’ en hij komt pas eind april aan.

2. Ik bestel 2 bikinis en krijg opeens een mail dat ik een wijziging heb aangebracht in mijn bestelling. Toen ik ging kijken bleek dat alles opeens in maat 38 was terwijl ik 36 besteld had. Ik had helemaal niets gewijzigd?!

3. De bewuste 2 bikinis van puntje 2 heb ik zojuist binnen gekregen. Nu is er van één bikini niet 1broekje en 1 topje maar 2 topjes. Om het nog erger te maken kloppen de maten ook niet! Er zit opeens een 34 bij.

Ik ben benieuwd of er bij jullie ook dingen fout gaan. Misschien kunnen we met deze klachten aankloppen bij H&M want er kan naar mijn mening nog véél verbeterd worden.

ik vind deze jas van H&M erg leuk, wat vinden jullie?

http://i30.tinypic.com/9fzeye.jpg

en weet iemand of deze jas dik genoeg is voor de winter?
want over het algemeen zijn H&M jassen niet zo heel dik geloof ik.

ik ben echt boos op de H&M, mijn zus vertelde dat ze in Utrecht nog het jasje hadden wat ik al zooo lang zocht; dus ik bellen of ze er 2 apart konden houden(in verschillende maten, aangezien ik nog niet wist welke ik zou nemen). Dus het was goed ze zou er 2 apart houden en ik zou ze de volgende dag komen ophalen, ik ga daarna toe vanuit Zeeland! :open_mouth: lekker lang reizen ja, kom ik daar: hadden ze blijkbaar niets apart gehouden! Dat vond ik echt zoo stom, ik had me er helemaal op verheugd enzo. -.-

Ik krijg zo nu en dan de verkeerde spullen,

bijvoorbeeld toen ik een topje besteld had en ik een vest kreeg, of toen ik een vest bestelde en in plaats daarvan een sjaal kreeg. :pensive:

Ik vind het een leuke jas. Maar jassen van H&M zijn over het algemeen inderdaad dun… Dus in de herfst kan het misschien nog maar als het echt koud wordt is die jas te dun denk ik.

Die jas is echt super leuk ja! Maar de jassen die nu op de site staan zijn volgens mij meer bedoeld voor de herfst, met een beetje regenachtig weer en wind. De jassen voor in de winter zijn ook altijd dikker…

Willen alle mods de H&M artikelen (a la bestellingen, hij doet het niet, etc) sluiten en hiernaartoe wijzen?

de online shop van H&M is niet zo goed, lees ik…

niet ? Vertel…

Ik vind het spijtig dat ze niet naar belgië verzenden