Het grote gezichtsmasker topic

:upside_down_face:

Hoi allemaal!

Ik heb zelf een vrij goede huid maar af en toe heb ik zin in een maskertje. Het leek mij leuk om een topic te openen waarin we de fijnste maskers achterlaten die je geprobeert hebt en de maskers die je absoluut niet moet kopen (omdat ze branden etc etc) Het lijkt mij ook prettig om te weten voor wat voor type huid het geschikt is (gemengd/vet/droog) En natuurlijk dan een klein stukje review over wat je er van vond!

Graag ook de prijs en winkel waar je het gekocht heb erbij zodat andere meiden hem op aanraden van jou het ook kunnen proberen.

Stel nou dat je een heel lekker DIY masker hebt uitgevonden, laat hem hier dan ook achter: we houden van budgetproof in deze crisis :wink:

Mijn favo masker is altijd 2 eetlepels yoghurt met 1 eetlepel honing! mmmā€¦

Have Fun!
xx :hugs:

-

Dr. van der Hoog is een merk wat ik lekkere maskers vindt hebben. Dat yoghurt / honing masker ga ik denk ik vanavond maar eens proberen :slightly_smiling_face:

Ik ben gek op gezichtsmasker van 1 theelepel honing en 2 aspirineā€™s. Scheelt echt met puistjes!

Die werkt nog beter met een beetje mint

Ik had laatst het funny figs masker van dr van der hoog. Het brandde bij mij alleen erg :flushed:

Honing yoghurt masker klaart je huid echt op. vooral verkoelend als de yoghurt uit de ijskast komt. verder vind ik diy maskers fijner omdat je de ingredienten kent

hoe heb jij die precies gemaakt? x

Ik doe aan home made maskertjesā€¦
Ik pak n beetje honing, banaantje yoghurt citroen avocado aardbeien komkommer schijfjes dit soort dingetjes (niet allemaal bij elkaar natuurlijk haha)
en dan heerlijk ontspannenā€¦
xxx

De groene klei masker van De Tuinen vind ik wel fijn, dringt echt je porien in.

Voor de rest hou ik meer van zelf gemaakte, want ik kan niet overal tegen.
Vooral 1 eetlepel cacao met 1 eetlepel yoghurt doe ik vaak.

Heb net zelf een gezichtsmasker gemaakt met banaan, honing en olijfolie!

Ik had die banaan niet helemal goed geprakt dus het waren nog van die stukjes en toen ik het op me gezicht deed leek het alsof iemand over me gekotst had ofzo! Had het maar 5 minuutjes opgehad maar me gezocht voelt echt heerlijk zacht! Ik zit er de heletijd aan te voelen hahah

Heeft iemand ervaring met nivea masker die voor zuivering tegen puistjes?http://www.drogist.nl/shop/gezicht/gezichtsverzorging/maskers/gemengde-vette-huid/nivea-gezichtsmasker-visage-zuiverend-15-ml/4005808183135.htm?channel_code=110&product_code=66043587&utm_source=google-shopping&gclid=CMqbmMiB3bgCFa3ItAodpiQAcg