Het grote geurkaarsen / waxmelts / andere geurdingetjes topic!

*Dit was eerst een topic puur voor waxmelts, maar ik wil praten over geurkaarsen enzo (want luvv them) dus heb de bp even aangepast!

AANSCHOUW: Het fantastische geurkaarsen, waxmelts, geurdingetjes topic!

-

Oh ik heb dat laatst nog bij de margriet zien staan!
Ik was echt aan het twijfelen of ik het moest kopen, maar toch niet gedaan!
Weet iemand als dit bij een brandmelder staat, de brandmelder afgaat? :")

Ik heb ook een brandmelder in mijn kamer en die is er nog niet van af gegaan! Lijkt me ook niet helemaal goed als dat wel zo zou zijn :’)

Waxmelts? Ik vind ze altijd zo last om uit de brander te halen. Ik heb er nu eentje inzitten die er al sinds december in zit. Eentje van de action dat een beetje naar passievrucht ruikt.

Hoeft niet moeilijk te zijn!
Ik doe het op 1 van deze manieren;

1: Steek de brander kort aan waardoor de randjes smelten. Blaas de brander uit en haal met een tissue/keukenpapiertje de wax eruit.
2: Doe de brander met de wax even een paar minuutjes in de vriezer. Na zo’n 5 minuten laat de wax los en kun je het eruit wippen!

En als 'ie er al sinds december in zit dan zal hij wel niet meer ruiken, haha

Oh oke, bedankt. Ga ik binnenkort proberen! En nee, hij ruikt nog steeds!!

.

He! Dat heeft een vriendin van mij op de huishoudbeurs gekocht! Haha grappig, wist nooit dat het zo heette.

K vind die dingen heerlijk haha. Maar ik vind wierook nog steeds fijner denk ik…

oooh ik niet. Wierook blijft bij mij op de verkeerde manier hangen :’) Vind het heerlijk als het brandt, maar de dag erna niet meer.

Oh dit lijkt me wel wat! Waar zijn ze te koop en wat kosten ze ongeveer? Is wel leuk om eens als alternatief naast mijn eeuwige wierook stokjes te proberen. Zeker omdat ik wierook in de zomer best heftig van geur vind.

Ik heb dit ook! heb een lavendelgeurig ding erin zitten en die vind ik zo lekker dat ik mijn anderen niet heb geprobeerd. Ik heb nog acht van die dingetjes liggen :slightly_smiling_face: Gaat het trouwens op?

Degene van het merk Scentchips kun je hier bestellen: https://www.worldofscentchips.com/ (ze hebben ook zeep, geurstokjes, geurzakjes etc.) Verder zijn er ook andere varianten te krijgen bij bijv. Xenos en Action! Veel Intratuins verkopen ook Scentchips.
Let wel op dat je echt een brander móét hebben omdat je anders niets met de scentchips kunt. Prijs valt wel mee! xoxo

Hahahaha, genius. Hoewel ik waarschijnlijk hetzelfde gedaan zou hebben als ik niet eerst op internet zou hebben gekeken :’)

Aaah super, thanks! Ga even kijken, lijken me echt super.

Oeeeeeh, er komt een ‘zeeplijn’ met 36 geuren!

Kan niet wachten :upside_down_face:

https://sphotos-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/p480x480/1098276_530755126995135_1834189427_n.jpg

Vanille is zó lekker!

Omgood!
Ik was vandaag in een winkeltje waar ze 50% korting op alle artikelen hadden. Dus ik meteen een doosje gevuld met 38 chippies!

Ik zal wel foto’s maken van mijn ‘collectie’ (:

Hier is mijn verzameling :’)