Het grote gênante momenten topic

Ik vind gênante verhalen lezen van mensen altijd heel erg leuk maar ik zag daar hier niet echt een groot topic voor is!
Plaats hier jou gênante momenten!

Aangezien ik toch wel the awkward-queen ben bijt ik het spits maar af!

Een paar vriendinnen en ik gingen uit in de plaatselijke club en ik ben altijd zo iemand die pas moet plassen als ik thuis weg ben. Dus thuis moest ik nog niet maar toen we op de fiets zaten ineens wel. Ik ging bij binnenkomst in de club direct door naar de wc om te plassen en doe zoals gewoonlijk de deur op slot. Ik was klaar en wilde weer terug gaan en toen gebeurde er echt het allerergste ever. Ik kreeg de deur namelijk niet meer van het slot! Ik trekken duwen draaien maar echt niks lukte. Toen heb ik mijn vriendin gebeld om te vragen of ze naar de wc wou komen om te helpen die deur open te maken. Binnen een minuut stond het hele groepje (5 meiden) aan de ene kant van de deur te trekken en te duwen en ik ook maar ik kreeg echt met geen mogelijkheid dat slot open. Hun de beveiligers erbij gehaald maar het leek wel of het slot dicht gelast was ofzo ik kreeg hem niet open. Na zo ongeveer een half uur alles geprobeerd te hebben hadden de beveiligers en de baas de scharnieren uit de deur geschroefd om de deur vervolgens via die kant een stukje open te kunnen doen en me te bevrijden. Kwam ik eruit stond echt iedereen daar in dat gangetje te kijken en er stonden zelfs mensen te filmen omdat ze dachten dat er iets mis met me was. De halve club heeft me dus uit de wc geschroefd zien worden…

En een andere avond gingen we ook daar uit, was super gezellig lekker gedronken enzo en een leuke jongen ontmoet die aan het einde van de avond met me mee naar huis wou fietsen (hij woonde vlak bij mij) Dus wij vol goede moed onze fietsen op gestapt en we waren aan het kletsen en lachen en we waren ook een beetje aangeschoten. Nu zit er langs de kant van de weg waar ik altijd langs moet fietsen zo’n soort van beboste afgrond met daar beneden een slootje en allemaal bomen enzo. We fietsten daar langs en moesten toen zo hard lachen om iets waardoor we gingen slingeren en onze sturen in elkaar gingen. Ik fietste aan de binnenkant en toen de sturen weer los gingen zwiepten we allebei opzij, hij de weg op en ik reed naar beneden de afgrond in. Toen gleed ik zo op mijn kantje helemaal naar beneden. Gelukkig was alleen mijn panty gescheurd en had ik zelf niks. Ik zat/lag daar dus te wachten op hulp maar dat kwam maar niet. Toen ik eindelijk na een lange klim met mijn fiets en mezelf weer boven aan de weg de afgrond uitkwam, was die jongen weg!
Toen moest ik dus alleen naar huis fietsen met gaten in mijn panty, modder op mijn jurkje en een slag in mijn wiel.

-Natuurlijk ben ik ook ontelbare keren mijn moeder kwijtgeraakt in de supermarkt
-Is mijn moeder mij een keer vergeten op te halen uit de ballenbak van de Ikea en zonder mij naar huis gereden
-Ben ik tot nu toe 2 keer bij de verkeerde mensen in de auto gestapt
-Ben ik op een man gevallen in de bus toen we onverwachts remde
-Ben ik te vaak het verkeerde klaslokaal binnen gelopen waar ik pas achter kwam als ik me al helemaal achter een tafeltje geïnstalleerd had
-Heb ik een keer een man een sms’je gestuurd met de vraag of hij wou komen spelen en toen werd ik door een hele boze mevrouw gebeld met de vraag of ik zijn minnares was (ik was toen 11)
-Ben ik met mijn skeeler-skillz regelmatig door de heg de tuin van mijn buurman in gevallen
-Ben ik een keer met volle winkelkar en al omgevallen op de parkeerplaats van de Lildl
-Door een stoel gezakt in een Grieks restaurant
-Een keer bijna gestikt in een stukje gyros (hetzelfde Griekse restaurant als het stoelincident)

Duuuuussss… :sunglasses:

Die zijn alleen voor een bepaalde categorie, hier kan gewoon alles!

Hahaha, jouw momenten zijn geweldig!

Momenteel kan ik even niks bedenken, maar als ik wat bedenk ga ik her hier melden hahah.

Ehm nee?

http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/gurls-blondste-momenten-74625.msg5294998.html#msg5294998
http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/het-039genantste-moment-van-je-leven039-topic.-90065.msg2532609.html#msg2532609
http://forum.girlscene.nl/forum/onzin/wat-is-jou-grootste-schaamtemoment-98490.msg9594726.html#msg9594726

Die had ik nog niet gezien, dan is er nu dus nog een bij :slightly_smiling_face:

We hadden een eenmalige stagier voor gym en hij was best wel jong. Nou vond iedereen hem leuk ( meidengym) en waren we dus de hele tijd naar hem aan het staren en over hem aan het praten enzo. Naja we hadden dus conditietraining en mijn partner zei dat hij de hele tijd keek. Toen zei ik tegen mn vriendin ’ jezus hij is echt knap’ en toen begon hij een gesprekje!

Op het einde zei hij dus ‘nou jullie hebben wel goed gegymt, jullie hebben allemaal rode hoofdjes!’ En toen zei ik ( iets te hard ) ’ dat komt niet door de gymles hoor ’ ! Dat hoorde hij en toen begon hij dus te lachen! Shame😁

WHAHAHA K LACH ME DOOD OM DIE VERHALEN
zelf reed k een keer naar school met een jongen die k helemaal wauw vond, maar hij zat op een andere school dan mij, maar k fiets zo met em mee en we stappen af en we lopen de school in dacht k ineens ‘fuck, dit is niet mijn school’ hij moest vet hard lache joh, niet normaal, en k schaamde me kapot

Dubbel -,-

zijn inderdaad best veel topics over.

Okay. Dit gaat efkes duren… Btw zitten er ook onhandige acties in die niet per se genant zijn.

• Toen ik 7 was, was ik met mijn mam mee naar de supermarkt. Opeens was ze weg. Ik zoeken, en ik zag haar bekende jas bij de koeling. Ik ernaar toe rennen en haar knuffelen. Blijkt het een andere vrouw te zijn ;p
  • Ik was buiten aan het afspreken. We reden met mijn vrienden over een brug en ik wilde een foto maken vanaf de brug. Dus ik ging op de trappers staan, en de fiets leunde tegen de rand van de brug. Ineens sprong mijn mobiel uit mijn hand en viel het water in.
  • Mijn volgende mobiel had ik mee toen ik een keer cakejes ging bakken met een meisje. Ze ging met mijn mobiel een foto maken van de cupcakes die op zo’n plaat boven de wasbak hing. De wasbak zat onder water en ja, natuurlijk liet dat meisje hem erin vallen…
  • Ik was (zeker op de basisschool) een heel verlegen meisje. En uitgerekend IK kreeg bij de schoolmusical de rol van de gitarist die helemaal uit zijn dak moest gaan. Zeker bij de repetities was het akward. Gelukkig wilde iemand anders mijn plaats innemen :slightly_smiling_face:
  • Ik ging in de bus en haalde mijn portemonnee uit mijn zak. Vervolgens bleek dat de rits open was dus al mijn kleingeld viel op de grond. Ook bij het stuk waar de chauffeur zat. Hij keek me chagrijnig aan dus had snel betaald en geld opgepakt. Kwam pas later erachter dat hij gewoon dat geld dat ik niet kon pakken niet had teruggegeven.
  • Oeehh deze is egt verschrikkelijk… Wij zaten een jaar geleden in de pauze in de kantine. Er ik en mijn vriendinnen waren met onze mobielen foto’s aan het maken van de jongens, en andersom ook. Er kwam een stofje in mijn oog dus ik keek daarheen. Op dat moment maakte een jongen een foto van mij. Dat was dus een foto waarop ik scheel keek naar mijn mobiel. Had hij die ook nog eens in de klassenchat gezet :frowning_face:

die zijn alle 3 al kei oud (meer dan 120 dagen geen reacties)

Ik had vandaag echt het meeste genante moment ever…

Ik was aan het fietsen en er stonden 2 jongens op de stoep verderop.
Ze zagen er wel leuk uit enzo, maar ze keken mij de hele tijd aan…
dus ik fietste stug door.
Later keek ik naar beneden (of mijn rokje nog wel goed zat).
WAS ME ROKJE HELEMAAL OPGEKROPEN :OOOO :hammer:

-ik ben al heel vaak gevallen in de bus
-ik heb heel vaak dat ik iets zeg als het net helemaal stil is, meestal klinkt dat ook heel verkeerd
-word ik verslagen door het kleinste jongetje van de klas (ik ben de grootste)
-ik ben al heel vaak mijn moeder kwijtgeraakt en vervolgens naar een andere vrouw gelopen
-doorgelekt bij een lichte broek

Ik ben dol op dit soort topics! :grinning: