het grote '' gekocht bij de mango '' topic

I (L) Mango. Ben benieuwd wat jullie daar gekocht hebben, en hoe jullie het combineren! (foto’s graag hihi)

XX

Dan kunnen we van elke winkel wel een topic maken hé.
Primark is bijzonder omdat er maar een paar van zijn, maar mango is toch niet zo bijzonder?

idd
kunnen we beter H&M doen?

is er al :slightly_smiling_face:

Dat is waar, maar waar kan ik anders mango outfits vinden? Ik heb ook al gezocht naar mango outfits bij ‘‘zoek’’ maar daar vind ik dus niks.

xx

oh wist ik niet ^^ .

Tegenwoordig beginnen ze over alles een topic de een al dommer dan de andere . .

waarom wil je zo graag mango outfits zien dan?

Ga naar de mango website als je out-fits wilt zien.

Dat H&M topic kraakt niemand af, en dit topic wel. Beetje jammer! Waarom zou er geen topic van de Mango mogen zijn?

Ja en waarom niet? Dan kijk je er toch gewoon niet?

“Het gekocht bij Zeeman topic”
“Het gekocht bij Livera topic”
“Het gekocht bij je moeder topic”

Bij mij zit r ook geen mango in de buurt hoor,
Ben er 1x geweest maar dat was in Parijs…

Ik snap eigenlijk niet wat er mis is met verschillende topics… Beter dan 1 topic over álle winkels bij elkaar waar je maar moet zoeken door alles heen, totdat je iets ziet wat je ook bij een winkel kunt kopen bij jóu in de buurt…

Anyway! Ik zit nu in Barcelona, en zélfs mn vader wist dat de Mango hier ‘begonnen’ is, dus dat moet wel goedkomen! Heb er verder eigenlijk vrij weinig van, alleen vanuit NYC :grinning:

X

Er kwam geen commentaar toen het grote zara topic kwam, maar wel op dit? Wat zijn we toch lekker sociaal de laatste tijd op girlscene, jezus he.
Maar ik koop eigenlijk nooit vaak bij de mango, vind het vaak te prijzig of te chique… heb er denk ik één ding van in me kast hangen, of zelfs niks ><

Ik vind het wel handig die verschillende topics van verschillende winkels. Ik kom bijvoorbeeld nooit bij de mango, maar als ik zie dat hier leuke outfits gepost worden ben ik wel benieuwd en ga ik er ook maar eens kijken.
Ik kom zelf bijna nooit bij de mango, in spanje heb ik er een keer een roze vestje met korte mouwen gekocht, en een broek die was afgeprijsd. Persoonlijk vind ik het altijd iets te prijzig en vind ik dat ze niet altijd leuke dingen hebben.

nounounou
inderdaad zeg, de laaste tijd zijn we erg gezellig.
meteen dit hele topic afkraken.
ik vind het een leuk topic omdat de mango anders is dan anders,
vaak wat sjieker enzo.
en ik vind ook dat het handiger is merk per topic inplaats van eeen topic met allemaal merken.
misschien kunnne we een topic maken : als je iets te zeiken heb plaats het hier.
want van de kleinste dingen word meteen een groot probleem gemaakt.

had vroeger n truitje bij de mango
en toen was ie helemaal uitgelebberd
dus ik ben niet meer zo’n fan van de mango
maar misschien verander ik van gedachtes
als er leuke foto’s komenn! :stuck_out_tongue:

het enige wat ik er ooit gekocht heb is een jurkje in de sale, van 40 euro volgens mij naar 15 euro.

http://img8.imageshack.us/img8/4849/jurkje1.jpg

Ik heb daar echt nog nooit wat gekocht, maar het jurkje hierboven is wel vet.