Het grote Fimo Along topic! :D

Hallo allemaal,

Geïnspireerd door alle andere leuke creatieve ‘wedstrijden’ die ik hier voorbij zie komen, vind ik het ook tijd voor een Fimo Along topic!

Even snel de regeltjes op een rijtje!:

Er wordt een thema en een einddatum gekozen. Vervolgens kan iedereen die mee wil doen zich ‘inschrijven’ door te posten dat je meedoet, de deelnemers houd ik bij in de beginpost. Je maakt binnen het thema 1 of meer dingetjes van (o.a.) fimo klei en plaatst hier de foto’s! Ik vind het erg belangrijk dat het vooral gezellig is dus plezier staat boven het resultaat! Houd daarnaast rekening met verschil in niveau, beginners moeten ook leuk kunnen aansluiten :wink:

Voor nu doe ik maar een start met ideetjes, hebben jullie andere suggesties zijn die natuurlijk van harte welkom! :grinning:

Laten we lekker makkelijk beginnen met het

Thema: ‘Zoetigheid’

Einddatum: 8 Juni

Deelnemers:

• Shinystuff :grinning:
  • Lianne :dancing_women:
  • Elisa :dancing_women:
  • Heartbeat​:heart: :dancing_women:
  • Saar :dancing_women:
  • Karbonkel :dancing_women:

Liefs ShinyStuff

i’m in :upside_down_face: en leuk eerste thema!

Yay! Super gezellig! :grinning: Ik zal jouw naam erbij zetten :wink:

En bedankt! Het leek mij een fijn thema met veel mogelijkheden en je kan het zo makkelijk/moeilijk maken als je wil!

Leuk, ik doe ook mee :slightly_smiling_face:

Super leuk! Staat genoteerd :wink: Ben heel benieuwd naar de resultaten!

Ik doe ook mee! leukleukleuk!

Super! Je staat er bij ^^

waar moet je de foto’s sturen als je fimo werkje klaar is?

Als je ze gewoon in dit topic plaatst zal ik ervoor zorgen dat de foto’s in de beginpost komen te staan! :slightly_smiling_face:

Ik wil ook meedoen! Ben alleen nog niet zo goed…

Leuk! Je staat erbij :slightly_smiling_face: En niveau verschil maakt helemaal niet uit, oefening baart kunst en daarbij is het juist leuk eventueel feedback van de rest te krijgen, toch? :slightly_smiling_face:

Ja, inderdaad!! :slightly_smiling_face:

Ik wil ook wel meedoen :slightly_smiling_face: Weet alleen niet of ik altijd tijd heb

Leuk , ik zet je erbij :slightly_smiling_face:

Kijk maar hoor :wink: Haha het is natuurlijk niet erg als het een keer niet lukt of iets later is!

Ik hoop vandaag tijd te hebben om te beginnen met mijn eerste zoetigheidjes :grinning:

Zijn er nog meer mensen die mee willen doen? ^^

Om even een aftrap te geven; mijn zoete creaties van vandaag + bonus niet-zo-heel-gezonde-ontbijtgranen :wink:

^super leuk! Ik heb bijna tentamenweek, dus nu zo weinig tijd

Upje! Nog 2 dagen mensen! :grinning: Gaat het iedereen lukken of zijn jullie allemaal zo druk met school?

Moet dit dan niet bij contests?

Er staan op dit forum wel meer van dit soort ‘-alongs’, volgens mij maakt het niet zoveel uit :slightly_smiling_face: