Het Grote Extentions Topic

Hi,

Voor ik begin met praten wil ik zeggen: Ik zocht bij de zoekfunctie ookal dingen over extentions maar ik wil een duidelijke topic maken (deze dus) ik hoop niet dat ie wordt verwijderd,oké.

Plaats hier:

• websites waar (clip)extentions te koop zijn
  • weetjes
  • voor & na foto’s
  • prijzen
  • jouw ervaring met de clip in extentions
  • wat vind je van extentions

Ik heb er geen ervaring mee maar ik vind 1 gekleurd plukje wel leuk ofzo maar meer niet.
Sorry hier heb je niks aan zie dit maar als een upje :slightly_smiling_face:

Foxylocksextentions.com
is bij mij bekend als een heel goede website voor human clip in extentions enzo,…
Je kan van 120 g. voor 54 dollar en die van 160 g. voor 72 dollar
ik weet niet voor hoeveel euro dit is ?

Ik zelf heb ook extentions gehad maar dan van fake haar:D echt geen aanrader!!! ik vind extentions heel mooi als ze er niet fake uitzien en als je het tegoei in u haren doet…

upppp xoxo

als je valuta calculator intypt op google kan je de prijzen naar euro’s veranderen

Ik wilde vroeger ook altijd extensions, maar aangezien ik al dik haar heb was dat niet zo een goed idee,
heb het nu gewoon laten groeien

Ok bedankt, dus 54 d = 40 euro
72 d = 52 euro

klopt dit wel :grinning: lijkt me TE goedkoop

Die van 160 g. is wel erg lang en dat is lelijk als je eigen haar tot net
boven je schouders is. Je kan het beste je haar in laagjes laten knippen eerst
en dan in vergelijking met je eigen haar de lengte van de extensions bepalen.
Begrijpen jullie nog wat ik bedoel? (A)

Haha ja your right honey;) maar ik wil heel graag extentions! Heeft iemand extentions besteld van foxylocksextentions?

iemand ervaring met " flip - in extencions " ?

:smiling_face_with_three_hearts:UPPIE

Flip ?

http://www.youtube.com/watch?v=IZwNcdmy3Nc

flip-in extensions lijken me echt niet fijn,
bovendien is het maar één laag die je erin kan doen, waardoor je dus veel kans hebt je eigen haar er heel goed doorheen/bovenop te zien ofzo.

ik wou ook zooo graag bij focylocks bestellen, maar ik heb geen creditcard helaas.

ik heb bij Tara couture besteld op hyves.

Overdressed; hoezo maar een laag :astonished: ?? in zo van die pakjes zitten er redelijk veel in :astonished:

Apps; haha nog nooit gezien, maaar best raar

UPPIE

Ik heb ook clip in extensions ( van echt haar ), maar doe ze nooit in …

Secondmistake; fotos??

ik wil ook graag clip in extensions van echt haar… denk dat ik ze via ebay ofzo ga kopen al zijn die van foxylocks ook niet heel duur…
maar ik ga dit wel even volgen :stuck_out_tongue:

heb ook clip-ins. vind ze wel handig ^^

ebay heeft zoveel verzendingskostten :d

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[u]MENSJES VOOR&NA FOTO’S ZIJN WELCOME[/u]

~~eh ga op youtube en schrijf foxylocksextentions, daar heb je filmpjes enz over die extentions dan zie je ook hoe goed ze eruit zien enzo:o