Het grote EXAMEN topic

Zit je in de laatste klas en moet je dit jaar tentamen’s en exame’s doen? Dan kan je hier al je frustratie’s kwijt. xD

Ik heb morgen al mijn eerste tentamen voor geschiedenis! Vet kut…

Ja dat moet ik… maar daar ben ik nu nog niet mee bezig… na de herfst vakantie heb ik pas tentamens :slightly_smiling_face:

ik moet ook dit jaar examens doen , maar zo vroeg heb ik nog geen tentamens hoor:O pas na de herfstvakantie idd;)

Succes dan met geschiedenis !

ik wil geen examen maarja moet wel he:gaap:

ik ben zo bang dat ik zak hé!!!

oe ik moet ook examen doen dit jaar…
ben echt zoo bang er voor…
maarja… het moet he…?:slightly_smiling_face:

Ik ook, ben nu al zenuwachtig

Aaah al die leraren laten me dr voor stressen, hou gewoon je bek diiichtt, ik weet ook wel dat het examen sneller komt als je zou denken… :rage: :cold_sweat:

wuahaha bij ons is precies t zelfde MK1992 bij alles wat je doet beginnen leraren te zeiken dat het niet goed/verkeerd/ongezond/ nouja alles wat negatief is voor je examen is. morgen eerste 2 proefwerken die voor examen mee tellen. bah zou t liefst deze week al die exames hebben zodat ik er van af ben. en lekker aan nieuwe school kan beginnen.

Ik zit nu in 5HAVO en vorig jaar hadden wij aan het eind van het jaar in juni onze ED1 . Met herfst hebben we ED2 en na kerst ED3 en met pasen ED4 en dan nog CE :open_mouth:

Ik ben nu al zenuwachtig XD

Ik ben volgens mij nog maar net een maandje bezig ofzo.
Gelukkig heb ik dit nog maar 1 moeilijk vak en das economie.

En voor tekenen is het gewoon veel werk doen in korte tijd, en das vervelend ><

Ik zit nu in 6vwo en heb het idee dat ik nu al examenstress heb! Jeetje, alleen als ik er aan denk ben ik er al overtuigd van dat ik ga zakken… Mn profielvakken zijn namelijk niet mn sterkte vakken (lees: zwakste vakken). Ik heb twee weken voor de herfstvakantie mn eerste tentamens van dit jaar…
Vorig jaar en het jaar daarvoor had ik natuurlijk ook al tentamens

Ik heb ook examen, zit me nu al kapot te leren en stressen pas 2 weken opschool en ben nu al dood moe enzo en super veel huiswerk, elke week 2 so’s duits en engels, om de 2 weken repetitie economie ofz echt vreselijk joh. En moet ook nog 4 boeken voor frans, 3 voor duits, 5 voor engels en 7 voor nederlands lezen, én een sectorwerkstuk maken. én voldoende staan voor maatschappijleer en gym anders mag je helemaal geen examen doen :@ omg word gek haha :stuck_out_tongue:

Ben ook echt bang dat als ik er zit ik niet opzij durf te kijken ofzo omdat ze dan denken dat ik spiek hahah :stuck_out_tongue:
maargoed gelukkig is het nu nog ver weg.
heb wel vet veel zin in examenstunt (H)

Misschien ligt het aan onze school, maar je kunt in je examenjaar echt geen SO’s meer hebben :slightly_smiling_face: Alles telt vet mee voor je examen en zijn dus tentamens :wink: Ik heb alleen nog maar proefwerken en repetities in de toetsweken… Die SO’s kunnen toch nooit meer meetellen, dus ik zou er niet teveel energie insteken, alleen om te oefenen misschien

Hahaha XD ik dit jaar ook 4 Vmbo, daarna gewoon door naar het MBO ben wel zenuwachtig heb al 1 tentamen week gehad ( vorig jaar ) maar nu heb ik er even 3 + het CE in 6 vakken ofzo… 20 mei beginnen mijn examens weten jullie wanneer die van jullie beginnen ?

Landelijke examens zijn tegelijk :wink:

Donderdag heb ik mn eerste tentamen, eco1:S

wij hebben alleen tentamenweken 5 weken ofzo en die zijn allemaal verspreid tot in april, ik stress niet zoveel idd veel huiswerk maar toch grotendeels is eiglijk gewoon herhaling,

ik zit nu ook al in mn examenjaar
SPANNENDDD
maar ik heb binnenkort nog geen tentamens enso
maar als al die leraren daarover beginnen, wordt ik vet zenuwachtig… :sunglasses:

NoDoubt ben even teenslipper want weet me w8woord niet meer van teenslipper dus ff nieuwe aangemaakt :stuck_out_tongue:

Maar die so’s tellen dus voor 25% mee als SE en dan nog 3 andere echte SE’S en dan daar 50 % van je cijfer en dan nog 50% van je CSE maakt je eindcijfer. Dus die so’s als je die goed doet kan je iets anders waar je slecht in ben verpesten… vandaar dat ik zo had leer :wink: