Het grote en officiële Troll topic (dit is geen slow, eerst begin post lezen) #1

Oké, lees dit eerst even goed door, voordat je gaat zeuren of hier wilt trollen.

DIT IS GEEN SLOW. DIT IS GEEN SLOW. DIT IS GEEN SLOW.

Dit is geen topic waar je mag doen wat je wilt. Nee, het heeft zo zijn regels, maar eerst: waarom zo een topic?

Wij zijn mensen en elk mens heeft soms zijn troll momentje. Hiervoor werd er getrolld in andere topics, een aantal, dat was eerst nog oké, maar er waren steeds meer mensen die er behoefte aan hadden en dit zorgde voor shizzle. Zo besloten we een troll topic aan te maken. Heb je gewoon een moment waarin je denkt: Ik wil nu de hele tijd lachen en andere mensen laten lachen, zonder dat mensen zeuren dat ik nu even moet ophouden. Dan zit je hier goed. Wil je dom doen zoals foto’s van je kutje plaatsen met een aantal voorwerpen in? Of wil je hele slechte gedichten schrijven en ons ermee doodgooien? Sluit dan je computer, loop je huis uit naar de dichtstbijzijnde treinspoor en spring voor een trein.

Wat willen we niet?

• Getroll over Megan Fox, zij is gewoon lekker.
  • Gezeik over een vaste groep.
  • Gif spam van tien pagina’s.
  • Ruzie.

Wat willen we wel?

• Megan Fox en Goldie aanbidden.
  • HEEL VEEL LOL.
  • Leuke opmerkingen.
  • Sportiviteit.

Dus, dat is het. Je mag hier altijd trollen, als je hier trollt bent je niet gelijk een ‘troll’, want hier uit je je trollheid zonder mensen te irriteren en echte trolls willen mensen JUIST irriteren.

@MODS: SLUIT DIT TOPIC NIET, WANT ZO WORDEN PROBLEMEN EN GEZEIK IN ANDERE TOPICS VERHOLPEN.

TROLL #1 MELD ZICH :grinning: .

Het is een TROLL topic hé.

IEUWWWWW

troll #2 :upside_down_face:

#1 ben ikdohhh

Haha, dit wordt sowieso mijn favoriete topic van altijd en zo.

:upside_down_face: :upside_down_face: :upside_down_face: :upside_down_face: :upside_down_face: :upside_down_face: :upside_down_face: :upside_down_face: :upside_down_face:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

LAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALAMALA

Ziezo, mijn bijdrage voor vandaag! Nu lernen!

Er was eens een man
hij was geel

einde gedicht

EEN CHINEES?

Er was eens een Kayleigh
Zij was een troll!

HEY VELOURS WAT DOE JE

OMG, zo ben ik vandaag echt gevallen! Maar dan op een glad voetbalplein. Niet grappig, mijn kont doet nog pijn :cry:

Geef je er een kusje op?
:last_quarter_moon_with_face:

OH OH OH
VRAAGJE
mag een gifspam van 9 pagina’s wel?

Het maximum is 8,76547 pagina’s