Het Gròte Elite Modellook 2009 Topic!

Succes iedereeen!!! :four_leaf_clover:

Succeeees voor de mensen die vandaag moeten! :slightly_smiling_face:
Ik moet morgen :wink:

Idd! Succes voor iedereen die vandaag moet :grinning:
Plaats even een verslagje!!

Inderdaad, ben benieuwd hoe het ging!

Hoop dat een girlscener dit jaar wint, dan hebben we een beroemd model hier ^^

ik!:slight_smile: maar wel om 16.00

weet iemand trouwens wat de rede is dat je al je vrienden en vriendinnen uit zou moeten nodigen op hyves?:S
xx

ben net terug van amsterdam ;’]

ging erg goed voor mijn gevoel…
Georgina van elite ging nog even voordat we met de jury gingen even met ons praten, ze is echt aardig!
naja de jury vroeg aan iedereen of we ons profiel wilde laten zien… en bij mij vroegen ze best wel veel dingen ook of ik al uitgegroeid ben (ben 1.71 ofzo) en ik maakte ook wel wat opmerkingen en toen moesten ze wel lachen enzo maarja de kans is klein dat ik bij die 40/50 meiden (als ik t goed heb?) zit die naar de halve finale gaan. maar ik vond t erg leuk!!
hoe ging t bij jou Sooooph?

ik moest ook in sportkleding komen etc,

bij ons was georgina er ook, ze vertelde ons dat ze vanaf haar 13e al model is bij elite. Ze was echt heel aardig, en vroeg hoelaat we opstonden etc.

ik denk niet dat ik doorga, maar t was wel echt heel leuk!
voor iedereen die moet succes, hebben mensen hier al wat fotos? ik heb wel een foto van mijn elite dag ,

ik zal m wel posten als mensen m willen zien xD !

xxxx

btw soooph, heb jij hyves? of een foto ? ben wel benieuwd hoe jij er uitziet!

Preciiousx wil jij die foto plaatsen hier of op 't ellegirl forum :grinning:?
ben erg benieuwd!

haha oke, ik plaats m hier wel. maar hij is niet zo heel bijzonder :blush:

xxxx

nou hier is ie dan

de link naar de foto:
Voor betere kwaliteit, nog een keer op klikken, word ie ook groter!

haha, nou dat ben ik dus, zoals ik al zei, niet zo heel bijzonder, als ik andere meiden zag, denk ik niet dat ik doorga, maargoed,
laat maar even weten wat jullie er van vinden :stuck_out_tongue:

xxxx

ik doe niet mee ofzo lijkt me wel echt super cool!
doe wel mee met de invito modellenwedstrijd!
ik ben 1.78 weeg 55 kilo

Als ik nou 10cm langer was :@!

haha, gewoon proberen! er liepen wel meer kleinere meiden rond! een paar flinke killerheels eronder, als ze je gezicht maar goed vinden, dan kom je al een heel eind !

iemand nog meer fotos?

waar heb je die vandaan?^^

ik was vandaag in amsterdam, ben net terug^^.
eigenlijk was het hetzelfde als de mensen hierboven, alleen hoefde ik geen sportkleren mee te nemen :stuck_out_tongue:. alleen 2 foto’s maken, naar binnen, praatje maken, stukje lopen, en weer naar huis…
xx

Achja, 1.67 is gewoon echt te klein. :stuck_out_tongue:

succes allemaal!
mijn huid is veel te onzuiver (echt extreem).
dus dit zit er voor mij echt niet in.

Leuke foto precious! Je hebt wel een sterk gezicht en ook mooie dunne benen! Ik zal de 19e ook foto’s proberen te maken (of ik laat m’n moeder het doen haha) en dan zal ik ook een paar plaatsen :slightly_smiling_face:! Wie gaan er nog meer de 19e ?