Het grote earphone topic!

Earphones. Of zoals sommige mensen ze noemen oortjes. Je kunt er nooit genoeg van hebben. Het zijn net schoenen. Altijd voor de zekerheid meer hebben! Nu koop ik vaak m’n oortjes bij de Action. En ja. Action is niet topkwaliteit en ik beloof mezelf steeds opnieuw om niet bij de Action m’n oortjes te halen. Maar elke keer weer haal ik daar alsnog m’n oortjes en is het weer weggegooid geld. Zijn er meer meiden met deze problemen? Laat me alsjeblieft niet de enige zijn!
Nu wil ik dit topic gebruiken om je goeie ervaringen met sommige oortjes te delen & de prijs er graag bij vermelden & waar je ze kan halen! Je doet mij er in iedergeval een heel groot plezier mee. Ik vernieuw dit eerste bericht steeds opnieuw zodat je dan ook ziet waar je ze kan halen & hoe duur en je snapt het well. (;

Apple oortjes - € 19,95 - http://www.gsmpunt.nl/accessoires/headsets/197/originele-apple-stereo-headset-met-remote-mb770.html?utm_source=beslistnl&utm_medium=referral&utm_campaign=beslistcpc&utm_content=197

Ik gebruik altijd gewoon apple oortjes, hier voor had ik skullcandy maar die zijn toen kapot gegaan. Apple oortjes werken in het algemeen prima vind ik.

Heb je die nieuwe? De applepods ofzo?

Nee die vind ik echt raar, krijg je die nu standaard als je iets van apple koopt?

Weet ik niet. Ik denk het wel… Nouja Binnenkort dan…

Die applepods zijn echt fijn hoor, hij zit lekker in je oor en geeft goed geluid met goede bass. Het is niet zo’n in-ear wat ik zelf veel fijner vind! Echt een aanrader, maar hij kost wel 60 euro.

^
60?! Dat is echt mega veel voor een paar oortjes

Poeee. 60 euro? :open_mouth: Dat is echt super veel !

Het is de kwaliteit wel waard. Natuurlijk zou ik er veel minder voor willen betalen maar ik kreeg ze bij mn mobiel dus aha

ja dat scheelt want ik zou ze echt niet los kopen zijn ze veel te duur voor xd

Gelukkig, ik denk dat weinig mensen ze los zullen gaan kopen om eerlijk te zijn

Ik kan mijn gewone apple oortjes ruilen tegen van die rare (ongebruikte) apple oortjes van mn vader, zijn die echt fijner dan die oude dan?

Ik vind de oude persoonlijk veel fijner dan de nieuwe

Hier zijn ze €29,- geen €60,-?
Ik moet er vast aan wennen, want ik ben van die in-ear dingen gewend, vind ze raar zitten. Geluid is wel goed!