Het grote 'Creatieve Uitspatting' topic! =]

Hoi!

Ik heb het ontzettend vaak: dat ik super erge zin heb om iets creatiefs te doen, maar ik weet niet wat!
Heeft iemand tips? Zoja, laat maar hier achter. =)
Of laat ook foto’s zien wat jij hebt gemaakt! =]

XxX!

-

Woow vet! :open_mouth:
Ik had een keer met klei een lieveheersbeestje gemaakt. :3 En toen een veiligheidsspeld eropgedrukt en toen gebakken. En toen had ik een broche! :grinning:

Hoe heb je dat zo moio gemaakt :open_mouth:

Gaaaf waar koop je dat spul :grinning:
ik had het vroeger ook altijd !

gewoon bij de hobbywinkel! (:

ook een aanrader is fimo liquid, dat meng je met je fimoklei en dan wordt en een soort vloeibaar smeerseltje, ideaal voor bijv slagroom, jam, dipsaus ding etc! echt heel leuk.

Ik heb net een tasje genaaid met een knoopje waardoor hij dicht kan enzo. =]
Maar heb geen foto. xD
Hij is best wel klein en niet zo stevig… dus misschien handig voor een klein tekenboekje ofzo, want mijn digitale camera is er een beetje te zwaar voor… :stuck_out_tongue:

Iemand meer foto’s/tips/wat dan ook? :slightly_smiling_face:

X

Ik heb allemaal bloemetjes uit gekleurd papier geknipt en die op mn kast geplakt :stuck_out_tongue: Geen foto, maar geloof me:
Ziet er heel schattig uit!

• Een collage maken
  • Koop zo’n canvas schilderdoek bij bijvoorbeeld de V&D en leef je uit :stuck_out_tongue:

Ja wat ook leuk is om een paar vriendinnen uit te nodigen en allemaal hetzelfde plaatje naschilderen. Dat is echt heel cool want bij elk meisje komt er dan een ander resultaat uit, geeneen is hetzelfde! :slightly_smiling_face:
Of… ga een knuffeltje naaien… maak een doosje voor je oorbellen met karton of hout… maak een naambordje voor op je deur…

:anguished:? Ik weet niet meer. :stuck_out_tongue: Meer tips?