Het Grote Blunder-topic

OEPS!

… uitgegleden over een bananenschil?
… gênant appje naar de verkeerde gestuurd?
… met een boog van je fiets gestuiterd?

Geeft niets! We blunderen er allemaal op los. In dit topic kunnen we onze flaters met elkaar delen. Natuurlijk trap ik af!

Blunder 1.
Het gras was nog nat toen wij ’s ochtends met de klas gingen softballen. Ik rende op mijn allerhardst langs de honken, maar ik slipte en gleed keihard uit!
BOEM… op mijn gat.
Door de enorme vaart die ik had, gleed ik nog een eind door – naar het vierde honk. En ik was: binnen!
‘Fantastische sliding!’ riep P, de knapste jongen uit mijn klas. Ook de anderen feliciteerden me. Bescheiden nam ik de complimenten en felicitaties in ontvangst. Totdat ik mijn beste vriendin zag: gillend van het lachen in het gras. Zij was een kwartier lang niet aanspreekbaar, en ik geloof dat toen voor de rest van de klas ook wel duidelijk was dat mijn ‘sliding’ een foutje was… Helaas!

Blunder 2.
Of toen ik in mijn nieuwe outfit door een flinke sneeuwbui naar huis fietste. Ik was doorweekt en ijskoud geworden. Eenmaal thuis trok ik snel mijn natte kleren uit. Maar wat zag ik toen? Mijn benen waren blauw!
Wat heb ik een heisa geschopt… Ik schreeuwde moord en brand, omdat ik dacht dat mijn benen aan het afsterven waren van de kou. Ook mijn moeder raakte in paniek.
Maar mijn vader was minder onder de indruk. Hij veegde met zijn vinger over mijn been en zei: ‘Je nieuwe spijkerbroek geeft af.’

Oh. Juist ja. Toch maar even wassen de volgende keer, zo’n nieuwe broek. (En misschien een pietsie minder aanstellen :grinning: )

Haha leuk! Als ik al mijn blunders moet gaan vertellen ben ik volgend jaar nog niet klaar :grinning_face_with_smiling_eyes:

Dan moet je snel beginnen, Traveler! :grinning:

Keihard op m’n bek gegaan in het midden van de kantine. Fun:)

We waren op vakantie in Spanje, in een mooi hotel met een groot zwembad. Twee knappe jongens zaten aan de kant, met hun voeten in het water. Ze keken de hele tijd naar mij, dus ik voelde me best wel gevleid.
Op een gegeven moment besloot ik van de duikplank te gaan. Ik herinnerde me dat ik daar met zwemles ooit goed in was geweest, en ik wilde best een beetje indruk maken op die knappe jongens. Ik zag mezelf al met een elegante boog het water in duiken, mijn haren wervelend door het heldere water…
Ik klom het trappetje op, verzekerde mezelf ervan dat de jongens nog naar me keken en zette me af…
Maar helaas, je raadt het al. Ik lande – PATS – keihard op mijn buik!
Hoestend en proestend kwam ik boven, onder een daverend lachsalvo van de jongens aan de kant.
Ik schaamde me kapot en het deed hartstikke zeer. De rest van de middag heb ik met een boek onder de parasol gelegen. Gelukkig waren die jongens de volgende dag weg. Pfffft… :hammer:

haha ohh, dat ga ik hier niet neerzetten :grinning_face_with_smiling_eyes:

Neeeee hahaha xD

Mijn ergste was, dat ik op mijn werk uit mijn broek scheurde. En flink ook :astonished:

O sorry! Ik ben nog een beetje nieuw op dit forum. Ik kende het Fail-topic nog niet!

*FAIL*