Het grote blackberry topic

De titel zegt het al ‘het grote blackberry topic’,

je kunt hier:

• problemen
  • complimenten
  • commentaar

en alles wat jij kwijt wilt over de blackberry’s posten…

ik heb echt spijt dat ik geen blackberry heb gekocht.

hij is echt superhandig!
ik heb hem pas twee weken dus ik ben alles nog even aan het uitfiguleren haha.

daarom heb ik er spijt van. :frowning_face:
Het enige nadeel is dat ie wel groot is.

ik moet eerst wachten totdat mn huidige telefoon uitgeteld is, en dan neem ik ook een blackberry :grinning:
maarja mn telefoon doet t dus nog prima… en nu staat mn abonnement nog op de naam van mn vader, als k n nieuwe telefoon koop moet k het zelf gaan betalen :’]

bb usb cable
bb na clip
bb uk clip

@ spinazieschotel:

opzich valt hij qua grootte best wel mee tenminste de blackberry bold 9700 dan,

want de lengte is: 10 centimeter
en de breedte is: 6 centimeter :flushed:

bb usb cable: kabeltje om hem aan te sluiten op de computer
bb uk clip: dat kan je aan je oplader klikken zodat je hem normaal in engeland kan opladen.
bb na clip weet ik niet waar die voor is

@ Littleboots:

hmm dat is wel lastig zelf betalen,
trouwens ik heb een heel goedkoop abbonoment met incl. blackberry eindeloos online, 300 smsjes en 150 belminuten voor ¤18,90 per maand, ik heb de bb bold 9700 maar iig er zit ook nog eens ping bij en bb app world waar je dus van alles free mee kunt downloaden,
ik heb alleen zelf er wel een probleem mee want ik heb hem de eerste keer slecht opgeladen en dat heeft dus invloed op de batterij zolang je hem hebt, dus nu is hij bij mij al binnen 2 dagen helemaal leeg ookal doe ik er niks mee :’[

@ IwantitALL:

dankjewel (l)

trouwens kun je via die usb cable ook liedjes op je bb zetten? :roll_eyes:

up

omg dat is wel goedkoop
waar heb jij je abbo dan ??

Denk dat mensen vooral hier hun problemen gaan posten want Blackberry’s zijn echt pauper :tipping_hand_man:

ik snap niet, dat als ik m’n status op normaal heb gezet, ik bij een e-mail alleen een trilling krijg, en geen geluidje, terwijl ik dat toch echt wel heb ingesteld.

voor de rest issie geweldig! (L)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

de mijne is al binnen één dag leeg! en toch goed opgeladen hoor, hoe kun je zo’n ding nou verkeerd opladen? gewoon als je 'em aanschaft in het stopcontact en opladen tot 'ie vol is. de batterij is denk ik snel leeg omdat je er vaak mee op internet zit, en je bent ook continue verbonden met internet hè?

@ lovez:

op internet zit ik niet echt heel vaak maar hij staat in ieder geval wel aan en dat pingen is best iritant hoor, want daar gaat je batterij ook echt heel snel van leeg, verder is hij ook echt amazing ja! {l} ik krijg bij een e-mail helemaal niks geen eens een trilling ofzo kom ik net pas achter alleen bij een smsje of bedoel je dat ghihi?

@ Quarterpounder:

tja, ligt eraan welke en waar je hm hebt gekocht + provider enzo
die van mij is best goed behalve 2 probleempjes ghehe :stuck_out_tongue:

dat abonnement had ik volgensmij ook ergens zien staan, maar ben vergeten waar :stuck_out_tongue: dat is wel een super aanbieding!

@ naamloos94:

dat weet ik niet, ik heb hem voor mijn verjaardag gekregen, hij staat dus op mijn vader’s rekening en ik mag die niet zien hij wil het ook niet zeggen, maar iig hij heeft alleen gezegd dat hij per maand ¤18,90 betaald met alles inclusief dus dat is echt kapot en je kunt daar ook nog uitkiezen welke provider ik heb vodafone maar hi is er ook en t-mobile; t-mobile zou ik trouwens niet nemen want daar heb je echt bijna nergens internet of juist heel sloom haha nee dat is echt njet done.
ik probeer wel even die site op te zoeken hopelijk kan ik hem vinden.