het Grote ' Bitchen ' topic

Ik was een keer zo boos op een jongen dat ik m’n slushpuppie over z’n hoofd heb gegooid.

Een week alter bedacht ik me pas hoe koud hij het zou moeten hebben gehad.

Uff, dat lijkt mij dus echt geweldig. Geen gezeik of gezeur gewoon gezelligheid. Bij mij in de klas heb ik ook zo’n groepje. Op het moment heb ik er geen last van maar op sommige moment heb ik echt zoiets van ‘bitches need to grow the fuck up.’

Haha! Slushpuppie… Lekker koud!! :grinning_face_with_smiling_eyes:
Bij ons op school vinden de meeste jongens de bitchy foundation club helemaal geweldig, want ze zijn zo lekker!! Whaaa. Ik mag hopen voor hun dat het in de loop van deze jaren bijtrekt! Wat zien boys ingodsnaam erin?

ze zijn gewoon hartstikke onzeker over zichzelf en bang om zelf gepest te worden, dus gaan ze maar iemand anders pesten.

DOMME INSTELLING

Ze hebben iig ook behoorlijk last van zichzelf dat kan niet anders als je zoveel make-up draagt als de meeste.

Waarom zou je je druk maken om zulke mensen? ._.

Inderdaad :stuck_out_tongue:
ik nergeer altijd alles
Maakt me niet uit wat ze zeggen, boeiend, die mensen hebben gewoon een nutteloos leven.
En er word bijna nooit zoiets tegen me gezegt btw.

Dus je laat over je heen lopen??

Oke ja zulke meiden zijn echt dom ja.
Maarja ik laat niet over me heen lopen, als ze beginnen te katten, kat ik terug.
En voor de rest lach ik erom.
Maar het neemt niet weg dat ik haat heb aan zulke grieten.

Hoezo laat ik over me heen lopen?
die mensen hebben een IQ van 10. Daar ga ik niet serieus op reageren.
Ik negeer ze gewoon, hebben ze toch geen lol aan.

Aghja zulke kutwijven zullen er altijd wel blijven!
Ik heb echt zo’n raar kind in mn klas. Echt zon hoertje, ze heeft met ongeveer 70 jongens gezoend en een stuk of 20 geneukt.
Ze noemt iedereen een goedkoop sletje, een crackhoer of een dildokut :’)

Zou ik ook doen. Ik bedoel, die meisjes hebben een make-up laag van minstens 5 cm hoog, dus ze zijn obviously hartstikke onzeker. Als ze dat willen verbergen door iets doms tegen mij te zeggen, so be it. En als ze helemaal geen reactie van je krijgen op iets wat ze tegen je zeggen, komen zij alleen maar dom over.

(ligt er wel aan wat ze zeggen. Een keer zei zo’n kind iets over de neus van een vriendin van me, waarop die heel droog en serieus antwoordde: “En jóuw hoofd lijkt op een aardappel.” :grinning_face_with_smiling_eyes: Ik zou alleen iets terugzeggen als ik een perfecte one-liner had :'D)

meestal komt het bij ons niet zo ver
maar je moet gewoon arrogant kijken, niets zeggen en doen alsof het je niets uitmaakt (zoveel maakt het me ook niet uit)
gewoon de afwezige coole uithangen dan komt het goed!

Een bf van mij is op dit moment zo. Echt zwaar irritant.
Ik negeer der gewoon compleet, ze draait vanzelf wel
weer bij.

Nieuw werkwoord:
Ik - Dildokut
Jij - Dildokut
Wij- Dildokutten.

Nou nee zo bedoel ik het niet.
Ik bedoel ermee.
De meiden van mijn klas die gaan echt keigemeen doen tegen sommige meiden.
Dan gaan ze dingen lopen jatten enzo, of kapot maken en gewoon haar helemaal afkraken.
Dit hebben ze bij mij ook wel eens geprobeerd.
Maarja, ik kom dan wel voor mezelf op. Ik pik dat gedrag gewoon niet :slightly_smiling_face: En dat mogen ze best weten.
Voor de rest arrogant gedrag ofzo, als ze met ogen gaan draaien etc.
Daar moet ik alleen maar om lachen.

Jullie hebben gedildokut… kuttet…gedildokutteted… :'D geniaal woord.

hahahaha :'D

k heb geen bitch in me klas maar wel zo een jonge
die me steeds uitsgeld met hoeer kkr mogool kkr sukkel
slet enz…
k sgeld hem altyd uit
;s

Dan zeg jij gewoon volgende keer?
’ Word je er opgewonden van? pooier? :grinning_face_with_smiling_eyes: