het Grote ' Bitchen ' topic

Hallo Allemaal.
Ik weet niet of het aan mij ligt, maar ik kom de laatste tijd veel topics tegen over meiden die lastig woren gevallen door andere meiden.
Jaloerse Grieten, Verwaande trutten, Arrogante hoofden, Roddelende grieten, Pestgedrag en gewoon gemeen gedrag. etc etc etc. HUPPELKUTTEN!
Ik heb er ook een paar in de klas en ze zijn echt heel erg vervelend! :kotskots:
Eerst wist ik niet echt wat ik er mee moest enzo, maar ik leer het steeds beter :slightly_smiling_face: haha!
Heeft iemand ervaring met dit soort meiden? en hoe ging je er mee om?
Heeft er iemand nog geweldige dissen? waar je ze helemaal gek mee maakt? :grinning_face_with_smiling_eyes: Of beter gezegt!! WEET IEMAND WAAR ZE LAST VAN HEBBEN?
Dump het hier! ^^

Heb er ervaring mee, maar ik wist nooit hoe ik er mee om moest gaan, dus ik liet (laat) over me heen lopen…

als iemand zegt; JIJ VUIL KUTWIJF!!!
dan zeg jij: wat is je moeder?
:stuck_out_tongue:

HOU OP MET DAT JE MOEDER
dat is zo vervelend.

Hmm, ja, daardoor heb ik een keer een enorme bitchfight met een paar Marokkaanse meisjes (die ik niet eens kende) gehad.
Is niet altijd een goed plan.

:’)

Nooit over moeders beginnnen haha.
Dat ligt echt heel gevoelig bij sommige meiden.

Als iemand tegen my zegt ‘je moeder’, daar ga k me niet druk om maken. K zeg het zelf ook. Je weet zelf heel goed wat je moeder is en wat niet. (:

Ik had ook keer ruzie met paar van die wijven.
En toen kwam ik de klas binnen gingen ze allemaal zeggen ’ goedkope hoer ’ … ’ slettebak ’ … ’ met je hoofd blablabla ’
Dus ik riep ( gejat van het grote diss topic ) ’ Mensen ook beroemdheden hebben recht op hun privacy, dus handtekeningsessie over een halfuur ’

• stil *
    De foundation kliek wist niet meer hoe ze het hadden !

hahaha

Ik snap nooit dat meisjes zo hun eigen geslacht af kunnen zeiken, en dat is van twee kanten bedoeld.

Ben ik het, of komt dat clique gedoe en de ‘populaire bitches’ maar heel zelden voor? Op mijn school had ik er echt nooit last van. Ja, ik ben toen ik jonger was gepest, maar dat waren enkelingen, nooit hele groepjes, en zelfs toen ik een van de grootste losers in school was gingen de zogenaamde ‘populaire bitches’ vriendelijk met me om.
En later ben ik zelfs erg goede vrienden met sommigen geworden.

Nou ja, nu zit ik op de uni en is er echt geen sprake meer van groepjes, en al helemaal niet van populariteit, en mijn laatste paar jaren op school waren echt leuk en kliek-vrij dus misschien kijk ik met rooskleurige bril terug (hoewel, de enige kliek die we hadden waren de emo’s/alto’s en die sloten zichzelf buiten *shrugs*).

In mijn klas dus ook xD dat zijn eigenlijk de enigste ‘bitches’ in mijn klas… ook de enigste meisjes buiten mij om ghehe… jongens zijn zo veel makkelijker… je kunt gewoon eerlijk zijn en sarcastisch zonder gezeik. Heerlijk.

Dat bitchy-dedrag is gewoon kinderachtig, hoe ouder ze worden hoe minder het word.
Ik zit nu op het HBO en er zijn geen groepjes/bitches, komt gewoon omdat iedereen volwassen(er) is.

en je zit ook meestal bij mensen van je eigen niveau waardoor het ‘domme opmerkingen’ niveau ook lager is en mensen minder snel geneigd zijn een bitchy antwoord te geven. Dat merk ik iig bij mij op school

Fart… Ik ben het voor het eerst in heel mijn girlscene ervaring met je eens! Jongens zijn cool daarin! Geen gezeik idd. Die kunnen wel tegen paar beledegingen! maar andersom niet, ik kan niet tegen jongens beledegingen! :slightly_smiling_face:

Ik zat de laatste 2 jaren van me middelbare school met alleen maar jongens in de klas. ik was het enige meisje. en dat waren echt de beste middelbare school jaren. echt heerlijk zo’n klas, en die droogkloterige humor, ik vermaakte me wel:P en nu zit ik op een school waar iedereen of emo, of ’ cool’ of beetje nerd is, en dan heb je nog een paar mensen die niet echt te plaatsen valt, en NIEMAND zeikt elkaar af. dr loopt dr zelfs 1 rond met een cowboyhoed, niemand die dr wat van zegt.

lol, zit jij op het Deltion? xD wij hebben er nl. ook 1 xD geweldig die vent.

haha, vond het wel even toepasselijk (a)
Ik hoor net dat de man van een tante van mij een emmer met water over het hoofd van de buurvrouw heen heeft gegooid omdat ze dr mond niet kon houden xD

Hahaha die’s ook leuk ja ^^
Volgende keer doe ik dat ook! Maar dan met cola ofzo, dan pikt het ook nog de hele dag zo lekker :slightly_smiling_face:

[nohtml][b][message=4251857,noline]LOCOLYNZ schreef op 02 November 2009 @ 19:10[/message]:[/b] Ik had ook keer ruzie met paar van die wijven. En toen kwam ik de klas binnen gingen ze allemaal zeggen ' goedkope hoer ' ...... ' slettebak ' ... ' met je hoofd blablabla ' Dus ik riep ( gejat van het grote diss topic ) ' Mensen ook beroemdheden hebben recht op hun privacy, dus handtekeningsessie over een halfuur '
  • stil *
    De foundation kliek wist niet meer hoe ze het hadden ![/nohtml]

hahaha