Het grote bakvissen topic.

Ja, dat dus. Ik zag een topic over wanneer iedereen ontgroend was, en ik dacht, ik zal toch niet de enige zijn die met 17 jaar nog niet heeft gezoend, seks gehad of andere seksuele handelingen heeft gehad? Er moeten toch wel meer mensen zonder vriendjes hier zijn?

Dus, bij deze. Vertel waarom jij nog niet hebt gezoend, of je het wilt, of je het raar vind, gewoon, jou verhaal.

De mijne is dat ik dolgraag een vriendje wil, en ook heel graag het zoenen en de seks en zo wil ontdekken, maar dat het er niet echt van komt. We een paar kansen gehad, maar met jongens die ik niet leuk vond, dus ik wou mijn eerste keer daar niet aan wegggooien. Ik heb wel vrijdag een derde date met een jongen, dus hoop dat dat wat wordt! Hou jullie op de hoogte, haha!

(en met niet gezoend bedoel ik neit 12 of 13 jarige meisjes. Jullie zijn nog jong, het komt wel. Ik bedoel minstens vanaf 16 ofzo, haha)

Er is eigenlijk al een topic (bijna 19 en nog nooit gezoend- of zoiets in die richting), maar het lijkt mij niet verkeerd om een nieuw fris topic te beginnen :slightly_smiling_face:

Upje

Zoekfunctie aub!