Het grote Asos topic

Voor alles over www.asos.com

Frequently asked questions

Bij Asos kan je gewoon met paypal betalen, heb je geen paypal? Klik voor een handleiding.

haha, mooi zo :grinning:

:grinning:

ik ga het hier gewoon nog eens plaatsen
ik heb een heel leuk jurkje gezien op asos, dat ik graag nog voor 31 december zou ontvangen.
Maar als ik de ‘card number’ wil ingeven, zegt hij steeds
card number contains invalid charachters
heeft iemand datzelfde probleem?

dit was echt hooooog nodig, steeds al die topics over asos xd

Nou dan zeg ik het ook hier:
De Asos site doet het al maanden niet meer bij mij

^ misschien kan je hier iets mee: http://community.asos.com…entid=7739617635679100665

Oke, hoe werken de schoen maten dan?

Want maat 39 bestaat niet in hun size guide? Want 6 is 40 (dacht ik) en 5 is 38.

Waar is 39 dan? :astonished:

5,5 denkik

kan je dingen terugsturen bij asos? en moet je dan vet veel postzegels eropplakken, of hoeft dat niet (zoals bv bij h&m)?

Maar wilde jij dat niet weten voor Uggs? Want ik weet niet of de gewone size guide voor schoenen daarmee overeenkomt.

Op asos kan je toch niet met ideal betalen? Daarom kan ik dus nooit bestellen :frowning_face:

7 is 40

Wel met Paypal, dat kan je koppelen aan je bankrekening. :wink:

ik heb net 5 min geleden nog wat kunnen bestelen…

up voor m’n vraag, tis dringend!

ja maar je moet zelf betalen volgens mij gewoon zoals bij H&M

maar tis toch vet duur om dingen terug te zenden naar engeland? want bij H&M is er gewoon zo’n systeem dat je altijd 1 euro moet betalen, maar bij asos kan ik dat nergens vinden?

nee valt wel mee engeland is niet aan de andere kant vd wereld het is westerlijk europa en dat is niet heeel duur.

Nee je moet het gewoon terugsturen, naar het postkantoor gaan. Kost wel wat, vorige keer was het bij mij rond de 8/10 euro geloof ik.