Het grote afleer-topic!

Het grote afleer-topic houdt in:

• Hier kun je de dingen kwijt die jij écht-écht-écht moet afleren! Zoals: nagelbijten, te laat komen, ruzie zoeken etcetera.
  • Elkaar tips geven, hoe diegene dat kan afleren en wat het gevolg ervan is als die dat niet doet o.i.d.
  • Jouw ervaring bespreken over datgene wat een ander moet afleren.

--------------------------------------------------------------------------------------------------

IK MOET AFLEREN:

• nagel pulken (geen bijten, PULKEN) (wat kan ik er in gódsnaam tegen doen?!)
  • snauwen
  • brutaal tegen mijn ouders zijn

Hoe moet ik die dingen afleren? Help me! En dit kun je zien als mijn voorbeelden, maar ik moet ze ook écht afleren!

Help elkaar dus met dingen. Hier kun je ook ernstige verslavingen kwijt: zoals chocola, computeren, drugs, alcohol, seks etc. dat hoort hier ook bij!
----------------------------------------------------------------------------------
Nou, ik hoop dat dit topic werkt en help elkaar!

XOXOXO me.

Haha, oh dit klinkt zo stom, maar ik ben gewoon van de ene op de andere dag gestopt met nagelbijten. Zomaar, zonder reden. Ik had niet minder stress en er is niks anders vor in de plaats gekomen. Ook niet vantevoren bedacht. Ik had gewoon ineens witte randjes en pulken deed ik ook niet meer. Echt, dafuq? Heb er geen problemen mee xD