Het Grote Acteer-Topic

Heuj!

Ik ga me inschrijven, ergens, als het mag enzo haha. Oke ik ga nu vragen aan mijn moeder, hoop dat het mag :grinning:

Jaja ik wil echt heel graag actrice worden

Yeshh het mag :grinning:

Heb net bij filmvacatures gekeken, zijn zoveel leuke dingen! Als mijn moeder thuis is ga ik het gelijk laten zien haha.

Leuk, bij welke castingbureaus ga je je inschrijven?

Dat zie ik niet staan enzo haha, maar ik heb iig 5 leuke dingen gezien met mijn leeftijdsgenre en vrouwelijk geslacht :slightly_smiling_face:

Net bij Elskes kast opnieuw ingeschreven. Na 4 jaar geleden daar te hebben ingeschreven werd het wel eens tijd om opnieuw in te schrijven :slightly_smiling_face:

Leuk topic!

Willen jullie er ook echt iets mee later ?

Ik ook op dinsdag de derde! Ik was om 4 uur.

OMGOMGOMG! Ik kijk in mn mail en ik heb bericht van die casting!!

Edit; het gaat dus langer duren tot ik bericht krijg… top :’)

Heel graag! Ookal is er een kleine kans, ik ga het gewoon proberen :slightly_smiling_face:

Ik vind dit ook wel een goed topic om open castings te delen. Ik heb een paar jaar geleden voor Huis Anubis screentest gedaan, was ook een open call.

Ik ga dit wel in de gaten houden!

Upje <3

Ik ben echt radeloos:
Ik speel dus in de schoolmusical, super leuk. We spelen een toneelgroep die Romeo en Julia spelen en een meisje en ik zijn een soort van mensen van de Schooltv, die het stuk moeten uitleggen, op de punten waar het moeilijk is. Een soort vertellers dus.

Nu spelen we een soort van Britt en Ymke, ik ben de Britt-achtige. De domme dus. En het ging zó slecht, ik snap mijn hele rol niet, waardoor ik me niet kan inleven. Ik heb echt geen idee hoe ik dat kan aanpassen.

Ik heb dit nog nooit gehad en baal er best wel van, dat ik m’n rol gewoon niet snap. Tips?

Heuujj even een upje!
Iemand die naar de auditie van Pijnstillers gaat? Ik wel :grinning:

Ik heb me ingeschreven bij Martha Mojet Kindercasting, dat is volgens mij tot 18 jaar ofzo. Echt superleuk :upside_down_face:! Ik hoop dat het ooit wat wordt haha

En nu ook bij Elkses kast :slightly_smiling_face: ( upje)

Heee ik sta ook bij elskes kast :slightly_smiling_face: die is echt super goed! ik krijg heel veel audities enzo binnen door hun. Martha mojet stuurde mij een mailtje bij inschrijving over dat ze me uit zouden nodigen voor een screening maar dat was echt drie jaar geleden, nooit meer wat van gehoord. :frowning_face:

Het lijkt me echt zo leuk om figurant te zijn. Echt acteren lijkt me op dit moment nog niets, maar wie weet ooit…
Ik ben vorig jaar op de set van The Fault In Our Stars geweest, en de sfeer en alles daar sprak me al ontzettend aan.
Een tijdje daarna kwam ik uit school en op mijn weg naar huis waren ze op een metrostation aan het filmen. Ze dachten dat ik toen ook een van de figuranten was en hebben me uiteindelijk gevraagd of ik ook even voor de camera langs wilde lopen. Ik weet niet of het shot de commercial uiteindelijk gehaald heeft. Het was voor een KFC reclame, maar ik zit net in het begin van het spotje, terwijl ik op tv altijd precies het begin mis haha.

Zo is mijn interesse ervoor eigenlijk een beetje gekomen, anders had ik ook nooit gedacht dat het iets voor mij zou zijn.

Oohh leuk!! Alleen, ik had dus echt geen idee wat voor foto’s ik allemaal in moest sturen dus ik heb maar wat gedaan haha XD één van m’n face en gewoon waar ik helemaal opsta. hoop dat dat goed is :wink: