Het Grote Acteer-Topic

Ik hou van acteren maar dan t niet… helaas

Bij filmvacatures.nl zijn zoveel mogelijk heden :open_mouth: <3
Ik MOET mijn ouders ompraten! Ik moet tenminste proberen toch?

edit: :grinning: ik ben blij! als ik wil mag ik me inschrijven, zolang het maar in a’dam is!

super leuk! ga je je bij meerdere casting bureau’s inschrijven? en bijna alles is toch in A’dam

Hmm, ik woon in groningen en ik zit ook gewoon bij castingbureaus in amsterdam. Twee en een half uur rijden heb ik er wel voor over hoor hahah

Heb je al wel is een rol gekregen? en hoe vaak is er een casting waar je voor bent geselecteerd?

Ik ben edelfigurant geweest in Achtste-groepers huilen niet na een casting die ik naar mijn idee super slecht gedaan had :’’) Ik was een klasgenoot van Akkie haha! Ik heb ook in Spangas gefigureerd en verder heb ik tot nu toe een stuk of 4 castings gehad en ben vandaag voor nog een andere casting gevraagd…

Leuk, bij welk(e) casting bureau('s) sta je ingeschreven?
sorry voor al die vragen, als je het niet fijn vind zeg het ff :wink:

Wow, ik wilde me net bij Xapp gaan inschrijven :astonished:
Misschien toch een ander bureau zoeken.

Zijn er ook een paar voor kinderen?

Laat maar, ik zie het net staan!

Heeft iemand goede ervaringen met Elskes Kast? Dat ziet er namelijk leuk uit :slightly_smiling_face: Wat zijn de kosten bijvoorbeeld? Dat kan ik niet vinden

geen ervaring maar volgens mij gratis!

Bedankt! Even aan mijn ouders vragen wat zij er van vinden

Elskeskast is betrouwbaar. Heeft mooie films op haar naam staan :slightly_smiling_face:. Als het van je ouders mag zou ik het sowieso doen.

Ik sta daar ingeschreven. Is helemaal gratis en ik heb er best goede ervaringen mee. Zijn aardige mensen daar en zijn heel actief met opdrachten enzo. Via hun heb ik Achtste groepers huilen niet gedaan :grinning:

Zou ik maar doen ja! Ik heb geen goede ervaring met Xapp… Ik ben wel bij hun castingworkshop geweest en die was dan wel weer heel leuk en goed enzo!

Cool, sta je alleen bij elskeskast ingeschreven of voor nog meer castingbureau’s? en zit je ook op een toneelschool? ik had trouwens ook auditie gedaan voor die nieuwe serie op nederland 3.

Acteren is totaal m’n passie niet, maar ben er een beetje ingerold.
Heb wat edelrollen is Spangas gehad (seizoen wat nu bezig is) en kort geleden gedraaid voor een nieuw RTL programma. Toch ergens wel heel erg leuk, maar zie mezelf geen professional worden :’)

Ik sta bij elskeskast, xapp (niet aan te raden) en nog een paar, maar daar hoor ik ook nooit wat van. Ik heb een tijdje op de jeugdtheaterschool gezeten, maar alles wat we daar leerden wist ik al. Het was wel leuk enzo, maar ik ben heel leergierig, dus ik leer liever nieuwe dingen als je begrijpt wat ik bedoel :slightly_smiling_face:
En leuk! Op welke dag was jij er? (misschien heb ik je wel gezien :beer: )

Okey gaaf er werd zeker veel hetzelfde gedaan bij jou theaterschool? Ik was er op dinsdag 3 september om 3 uur en jij?

Hoe ben jij erin gerold? via familie of kennissen?