het "grootste blunder ever" topic

de titel zegt het al post hier je grootste blunder.

die van mij is in een vijver donderen… :stuck_out_tongue:

uit een paal dans paal vallen op de kop voor een grote groep…

ik dacht dat ik mijn moeder een knuffel van achter gaf, bleek het mijn moeder niet te zijn maar een random vrouw ;S

Toen ik nog een kleine vitiligo was rende ik wel is op random lange mannen af om ze te knuffelen bij hun benen, omdat ik dacht dat het mijn papa was, dat zorgde ook nog wel eens voor awkward situaties :’)

ik zat op school en we deden niet veel en ik keek een beetje om me heen, zie ik iets raars onder de tafel liggen dus ik zeg ’ wat ligt daar onder de tafel, is dat een stofzuigzak?’. zei een meisje nee dat is mijn tas.

:frowning_face: toen dacht ik echt waarom moest ik dat eruit gooien?:face_with_raised_eyebrow:

post meer blunders please!!

Het is 2 uur s’nachts, wat verwacht je joh

toen nederland met voetball eruit lag, ging ik de volgende dag naar school met een oranje vintage bouse. ik vroeg aan mijn schoonzus of nederland had verloren ze zei ja, maarr ik koos er voor om zo naar school te gaan omdat ik er leuk uit zag en ik deed het ook voor de mode. na de 2de pauze op school schreuwde een jongen uit mijn klas waar ook andere hogere klassen bij waren, dat nederland had verloren. hij wilde mij vorschut zetten bij andere mensen, dus ik rende snel naar de wc zodat hij ermee ophield want hij deed het alleen als ik er bij was

Haha leuk topic!

ik flikkkerde midden in de aula. :woman_facepalming:

Me verslikken inRed Bull en die vervolgens echt uitsproeien. Dat ik middenin de drukste winkelstraat van België stond, maakte het nog fijner.

In de aula over een stoel heen vallen terwijl ik mijn tas pakte.

Ik was met een vriendin op weg naar de tramhalte maar ze waren in de buurt nieuwe rails aan het plaatsen. En ik en mijn vriendin gingen altijd over die rails stappen en een keer ben ik gewoon gestruikeld en gevallen… Het ergste is nog dat ik dacht dat niemand buiten die vriendin het had gezien maar ik zag ineens jongens onze kant op wijzen en echt hard lachen.

http://forum.girlscene.nl…ers/list_messages/7924/16

Hier is inderdaad al een topic over. Slotje.