Ooo da’s een leuk topic! Ik zal me dan ook even voorstellen ^^
Ik ben Vlien, ik fotografeer al iets van 5 jaar! Begonnen met Canon 350D. Vond al dat natuur-gedoe niet zo leuk, ik heb zo iets van… Je kan wel een foto maken van iets moois, een bloem bijvoorbeeld, maar dat maakt de foto niet per se mooi! Composities en ideeen erachter maken foto’s mooi! En ik heb die creativiteit niet zo, en ook niet echt het geduld om dat te onwikkelen xD
Ik ben verdergegaan in concertofotgrafie en dat ligt mij wel heeeel erg! Dat is gewoon registreren, maar ik probeer ook creatief te zijn en de sfeer wat in beeld te brengen. Heb er wel aardig succes mee, sommige bands gebruiken wel eens een foto van mij. Jammer genoeg ben ik VEEL te verlegen om fotoshoots te doen, dat zou me een heel pak vooruithelpen!
Doordat ik concerten fotografeer heb ik natuurlijk een hoop nodig… Heb eigenlijk zo’n beetje alles aan lenzen wat nodig is & 2 camera’s omdat ik niet graag wissel, ivm momenten missen xD
Ik weet best veel over de techniek en hoe alles in te stellen voor een bepaald plaatje. Heb ook meerdere fotocursussen gedaan, bij de Beeldfabriek in Rotterdam (aanrader!), heb daar echt zo’n beetje alles geleerd wat ik nodig had.