Het Griekenlandtopic

Wooow, ik vind dit topic nu eindelijk weer terug. haha. En @Miss, ik kom er al m’n hele leven omdat m’n ouders daar graag op vakantie gaan. :slightly_smiling_face:

Oh, en als dit topic echt zo onnodig is, dan was ie allang gesloten.

@Cococinelle, In Kokkari ben ik ook vaak geweest!

ohhhh wat hou ik toch van griekenland :heart:

heee, ik ga dit jaar ook voor de 6e keer!
toevallig ramira? :slightly_smiling_face:

Ga er al zo lang naar toe op vakantie!
Dit jaar weer naar Zuid Griekenland net zoals vorig jaar. (:

Hmm, nee. Esperides appartementen :slightly_smiling_face: Ben ook al een keer in Alexandra Hotel geweest en Kosta Palace meerdere keren :grinning:

Haaa vind jij Kos ook zo leuk? :grinning:

ohh haha, is dat vlakbij kos-stad?

jaa wij zijn verliefd op kos, elke keer denken we, ja na dit jaar gaan we naar iets anders, maar we komen toch elk jaar weer terug :’)

i just love it

Esperides is 5 minuten fietsen, kosta palace is aan de haven & alexandra zit echt midden in kos stad :slightly_smiling_face:
Ben je er alleen in de zomer geweest of ook in mei of oktober ofzo?

Grieks food <3

jaa ik hoef ook maar een klein stukje te fietsen, of even met de bus :slightly_smiling_face:

ik ga eigenlijk alleen in de zomer juli/augustus, jij?

Dit wordt m’n 3e keer in de zomer, ben in de meivakantie ook geweest, in de herfstvakantie & in de kerstvakantie.
(verklaar me maar voor gek, haha)

-

Heeeel misschien ga ik de herfstvakantie naar Griekenland en dan hopelijk ook reizen door meerdere eilandjes, lijkt me super gaaf :grinning:

Ahh ik hou van Griekenland! Ben op corfu (2x), kos, kreta en lesbos geweest. En ik heb een rondreis door het vaste land van Griekenland gemaakt.
Lesbos was by far het leukste eiland waar ik ooit geweest ben. Er was daar een stadje genaamd Molivos, en dat was echt een paradijsje. Ik vond alleen Kos tegenvallen. Kos stad was te druk en groot en het hotel waar ik zat (Ramira beach) vond ik ook niet echt wat. Dit jaar ga ik naar Cyprus, niet echt Griekenland, maar het kont in de buurt!

Oh en het eten is zo heerlijk en de mensen zijn zo gastvrij. :grinning:

@Peach: kun je me wat vertellen over lesbos? Ik wil er misschien ook een keer heen :slightly_smiling_face:

xxx

Kos was echt hééél leuk!

Nog griekser dan Irini?

xxx

Ik hou van griekenland. Rhodos,zakynthos,kos,Kreta, corfu,ben bijna overal al 2 keer geweest. Dit jaar voor het eerst alleen met vriendinnen op vakantie geweest, bestemming: Kos! Top eiland. 3e keer dat ik er was. Over een aantal weken weer, maar dan met ouders. Zulke aardige mensen in Griekenland en lekker eten. Echt een super sfeer.