Het grappigste dat je ooit is overkomen ^^

Titel zegt het al =D

Mijn kat kwam een keer door het kattenluikje, jankend, met een
condoom in zijn bek… xD

Haha, nu jullie =)
xx

Toen ik moest werken dacht een klant dat je door een mobiel moet schreeuwen XD
Dus je hoorde haar aan de andere kant van de winkel nog roepen:
JAAA, IK STA IN DE ALBERT HEIJN IK KOM DALIJK THUIS, OKEEEEEE
Dat was echt achterlijk gewoon XD

xD

UPPP

(A)

oh ik heb zoooveel grappige dingen meegemaakt :’) ik weet nog, ik wil niemand beledigen ofzo, dat een mongooltje achter mij aan ging rennen omdat ze dacht dat ik ‘tante tie’ was… :stuck_out_tongue: en ik had de slappe lach en toen wasi k iets van 10/11 ofzo en ik bleef maar rondjes rennen over dat grasveld met haar achter me aan. tante tieee tante tieee:’)
en toen opgevenmoment moest ik zo nodig naar de wc dat ik gewoon doorgerend was naar een kennis van mij (die had toen een feest en we waren met zn alle buiten) en daar ben ik naar de wc gegaan. Geplast & gepoept, ja moet ook gebeuren he;p was ik vergeten dat er geen water in die wc stond omdat die het niet deed ofzoiets… oeps :’)

:grinning_face_with_smiling_eyes:

even denken…
o ja, pas nog iets heel grappigs!

Mijn vriendin en ik gingen een keer voor de lol naar naar zo’n hangplek met een heleboel bruggers, hoor je ineens zo’n piepklein blond ventje op zo’n nigger-toontje zeggen:
“jonguuhhhh, hoorde je die track net man, echt gewoon focking nice jonguuu”

we lagen dubbel! :grinning_face_with_smiling_eyes:

mijn hele leven is één grote grap. :grinning_face_with_smiling_eyes:

hihi, ik maak best veel mee wat grappig op het moment zelf… Maar als je het verteld klinkt het heeel saai… maar ik ga het proberen:

we waren aan het punteren op kamp en toen moesten de boten naar het boothuis. Het was de eertse keer en ik kon er geen kont van, en toen waren een vriendinnetje en ik bezig met dat bootje, en toen zagen we de balk op buikhoogte niet, dus toen waren we te laat… Zij hing aan de balk en ik liep achteruit maar was ook het bankje in de boot vergeten, en toen viel ik kei hard om, en ging zo onder/tussen haar benen door. (want het bootje stopte niet met varen.) en toen plaste ik bijna in mijn broek, maar het was zooo grappig vanuit mijn zicht. haar hoofd in een geknepen houding van: kut als ik nou loslaat, verpletter ik haar én gaan we in het water, en toen ging ik tussen die benen door.

en ook nog op kamp dat jongens verdwaald waren op het water en eentje moest er poepen… (jaaa… :cold_sweat: ) en toen kwamen ze terug, en die jongen zo huilend: ik heb over de rand gepoeeeeeeept… ik moest zo nodig.
ik moest alweeer kei hard lachen

ohh zoveel dingen,
ik zat ooit in de trein met een paar vriendinnen, toen zat er zo’n surinaamse man naast ons, en die zat de hele tijd tegen zichzelf te zingen en te praten x’D

een vriendin vroeg ooit op een verjaardag: wat heb jij gegeven?
maar ik verstond wat heb jij GEGETEN, dus ik antwoord: andijvieschotel!
iedereen lag dubbel :’]

Ooh dat doet me ook aan iets herinneren ;p.
Het is ook een mogooltje en hij is ontzettend lief.
Ik was toen met een vriendin op het dorp en hij zag ons van een afstand al zitten dus hij schreeuwt over het hele plein; HOOOOI!
En dat ging de hele tijd door en we konden onze lach niet inhouden;$
En toen stopte hij eindelijk met “hoi” zeggen en we waren best opgelucht.
en toen begon hij “DOEI” te schreeuwen terwijl hij voor ons stond.

Of toen ik laatst met 2 vriendinnen naar huis fietste,
kwamen er 3 kleine jongentjes langs.
Opeens begon er een te kuchen en zei tussen door lekkerding ;p.
Was op dat moment best grappig van die jongentjes van 8 jaar tegen 15/16 jarigen!

Verder weet ik zo niet van die momenten.

oh ja, laatst nog iets

een week geleden had ik een fotoshoot. Daar liepen twee zo’n haarstylisten rond die zo OVERDUIDELIJK gay waren :grinning_face_with_smiling_eyes: Allebei praatten ze op zo’n megatuttige manier, “whatever” leek hun stopwoordje te zijn en ze gedroegen zich als twee beste pubervriendinnen :stuck_out_tongue: het klinkt nu nogal droog, maar het was echt een geweldig gezicht.

Gister was ik met 3 vriendinnen in Duitsland en ik knalde tegen zon vrouw aan bovenaan een roltrap.
Ik wou zeggen: Knal ik weer eens lekker tegen iemand aan
Maar wat zeg ik ipv dat

Ik knalde tegen dat lekkere wijf aan!

Dus iedereen lachen blijkt ze belgisch/limburgs te zijn en ze had het dus verstaan…

(Meer schaammoment maart nu ik er zo aan denk is het wel grappig :’)

haha niet het grappigste ooit, maar wel erg grappig :grinning_face_with_smiling_eyes:
laatst in een tussenuur waren mijn vriendin en ik even naar de stad gegaan,
en ze zat bij mij achterop en we waren dus al laat, dus ik dacht we gaan tussendoor over zandweerd ( buurt in deventer ) en toen waren we dus de weg kwijt, en wij daar fietsen en fietsen, zagen we een gans op een hekje zitten :grinning_face_with_smiling_eyes:
en toen we uitendelijk weer wisten waar we waren, moesten we nog 10 min naar school fietsen, en toen waren we een half uur te laat, en ik moest 2 uur nablijven voor spijbelen, want alleen zij had een tussenuur, ik niet :woman_facepalming:
het klinkt nu echt heel flauw, maar het was zo grappig xd

HAHAHAHAHHAAHHA xD

Het is vast niet het grappigste geweest (als je dat zo moet zeggen kan ik 't nooit bedenken, zeker niet omdat Koningin Klunzigheid&Domme Opmerkingen Maken ben), maar het was erg grappig:

We waren ongeveer 2 jaar terug op wintersport en moesten met een gondel naar boven (8 persoons ongeveer). Dan kan je je ski’s / snowboard aan de buitenkant van de deurtjes hangen, en ga je zelf binnenzitten. Er staan -vooral in weekenden/vakantieperiodes- hele lange rijen daar. Eindelijk konden we bij een gondel, ik, mijn tante en mijn ma hadden ski’s buitengehangen, gingen binnen zitten, kwamen er 5 Belgen aan, douwen mijn pa opzij terwijl ze hem in het Duits een scheldwoord ofzo toeriepen, gaan erin zitten. Mijn pa kwaad, maar stapt erook bij in (bomvol). Hele ruzie onderweg naar boven (leedvermaak: een v/d Belgen was z’n skistok beneden vergeten) gingen we allemaal onze eigen weg. Het was echt een megagroot skigebied. Wij met z’n vieren hele route skieen, waren HEEEL ver weg, lekker gegeten, gingen we op de terugweg. Mijn ma, pa & ik kunnen redelijk skien, skieen zo mooi tot halverwegen de piste, remmen en wachten op m’n tante. Komt mijn tante aangezoeft, kan ze niet remmen. Valt ze echt rechtvooruit, heeeel charmant midden in d’r gezicht. Helemaal chagrijnig van “godverdomme die kloteski’s remmen niet (tuuurlijk, geef de ski’s maar de schuld :’) )” staan die Belgen achter ons, helemaal lachen. Na het skieen, 's avonds, terug naar het hotel. 3x raden wie de kamer naast ons hebben: de Belgen. Mijn ma neemt verkeerde skischoenen mee, van wie? Een v/d Belgen. Ik zat in een skiklas, met het kind van een v/d Belgen. Ga zo maar door. ALLES wat mis ging, daar waren die Belgen x’D Het klinkt niet heel grappig als je 't zo verteld maar ik heb bijna in m’n broek gezeken van het lachen.

Wij hadden vorig jaar ICT met computers enzo.
En toen zat er 1 zo’n jongen een beetje te kijken bij z’n mail enzo.
En hij klikt een linkje aan die hij in een mailtje had gekregen.
Bleek het een filmpje te zijn van drie mannen die elkaar aan het inzepen waren onder de douche. Dus hij wou het wegklikken, Maar dat ging niet. Want hij was zo gemaakt dat je wel móest blijven kijken. Dat filmpje heeft echt 5 minuten opengestaan mét geluid xD
En hij helemaal gillen door de klas.Alle jongens stonden te kokhalzen En iedereen lach helemaal dubbel.
Oke. had je bij moeten zijn denk ik :see_no_evil:

Ik ging 5 mei samen met 2 vriendinnen naar het bevrijdingsfestival in zwolle. We stonden in zo’n hokje op het station te wachten, kwam er een vrouw van rond de 70 binnenlopen. De deur bleef haken als je hem open deed en dus ook bij die vrouw. Ze begon helemaal tegen ons te schreeuwen ‘Ja helpen jullie een oude vrouw niet eens even? En jullie hebben die deur vast en zeker kapot gemaakt want ja dat is natuurlijk heel stoer.’ Wij waren helemaal verbaasd en konden dus geen woord uitbrengen, begint die vrouw in een keer keihard te lachen. ‘Ja daar had ik jullie mooi hè?’ Dat was echt zó grappig. Vervolgens ging ze aan iedereen die binnenkwam vertellen wat voor grap ze daarvoor met ons had uitgehaald. :grinning_face_with_smiling_eyes:

XD geniaal!

UpUpUp!