Het goed reageren topic

Nou, ik had net iemand die zomaar tegen me zei dat mijn nieuwe tattoo lelijk is, op een plakplaatje lijkt bla bla bla. Ik heb maar niks terug gezegd, maar daar baal ik van. In sommige situaties klap ik dicht…Wat zal ik kunnen zeggen?
Die vrouw is er nog namelijk :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Maar zo zijn er meer situaties waarop ik dichtklap en dat hebben andere mensen ook. Tenminste, neem ik aan. Dus post hier voorbeelden en dan kunnen anderen reacties geven, zodat we niet meer dichtklappen!!!
Help help help :woman_facepalming:

De eerste reactie die in mij opkomt is; die vrouw moet dus blij zijn dat die tattoo op jouw lichaam zit, en niet op die van haar!

nu ben ik benieuwd naar je topic.
ach trek je er niks van aan, zolang jij hem zelf mooi vind is het goed toch?!

Waarom zet je dan uberhaupt je foto op het internet? Dit is een forum dus mensen posten hun mening en dat mag gewoon. Ik vind het best kinderachtig dat jij je daar zoveel van aantrekt…?
Wat boeit jou het nou wat een onbekende op het internet er van vind…

Weet je wat ik trouwens erger vind dan dat die vrouw ongenuanceerd gereageerd heeft?
Dat jij je er zo druk om maakt en er zelfs een topic over aanmaakt.

Het is jouw tattoo, als zij die niet mooi vind, klaar.
Je maakt nu wel van een mug een olifant hoor :wink:

Dan zeg je dat jij hem mooi vind. En dat het daar om gaat.
En dat je het niet leuk vind dat ze zo bot haar mening brengt.

ik zou zeggen:
bemoei je er niet mee, viswijf.

Maar ja dat ben ik (’:

“dus? ik vind hem mooi.”

ik zou zeggen; heb je wel gezien hoe je er zelf bijloopt, kreng.

ja ik ben gemeen, maar zij toch ook?.

```html
Ik zal een nieuwe situatie posten waar ik zelf best wel mee zit.

Ik ben vegetariër, al sinds mijn achtste. En nu ben ik bijna negentien. En nog steeds moet ik gezeur van anderen daarover aanhoren. Sommige mensen doen echt gemeen, ik snap eigenlijk niet goed wat hùn probleem is. Ik dring mijn mening totaal niet op aan hen (eerder het omgekeerde, ik probeer het niet te laten opvallen dat ik vegetariër ben) maar zodra ze het merken, gaan ze gemeen doen. ><

Normaal gezien kan ik daar wel tegen, maar na bijna 11 jaar word ik er gek van. Waarom moet ik steeds beargumenteren wat er op mijn bord ligt? Mag ik niet gewoon eten wat ik wil? En zolang ik niet zeur over hun eten, moeten zij toch ook niet zeuren over het mijne? AARGH. -frustratiemomentje-

Maar ik heb zelf eigenlijk al wat leuke antwoorden bedacht, op onnozele opmerkingen die ik soms krijg :stuck_out_tongue:

Je eet nu groenten, dus eigenlijk dood je ook planten. Da’s niet plantvriendelijk, die arme plantjes hebben nu ook pijn.
Planten hebben geen zenuwstelsel en kunnen dus ook geen pijn voelen. Bovendien hebben ze ook geen zintuigen, dus het eten van planten is niet erg.

Je zou je beter eens iets aantrekken van mensenrechten.

• Wat doe jij dan voor de mensenrechten? (dan zijn ze meestel eventjes stil :stuck_out_tongue:)
  • Ik doe al genoeg voor mensenrechten, zo ben ik bijvoorbeeld vrijwilliger bij KJV , steun ik Unicef, etc. En jij?
  • Waarom moet ik kiezen tussen mensenrechten en dierenrechten? Kan ik niet gewoon voor beide kiezen?

Niet moeilijk dat je zo klein bent, het is omdat je geen vlees eet! (ik ben 1m56)
Mijn moeder is 1m57 en mijn vader is 1m69, dus het is ook logisch dat ik niet groot word.

Bovenstaande antwoorden lijken voor de meeste mensen misschien logisch, maar meestal ben ik te verbaasd om iets te antwoorden. Daarom heb ik eens over deze dingen nagedacht en nu weet ik tenminste wat ik moet antwoorden. (’:

Als jullie nog domme opmerkingen + antwoorden m.b.t. vegetarisme hebben, dan hoor ik het graag. (:

En @TS: ik zou gewoon iets reageren van:
"Tsja, ik vind hem zelf heel mooi, smaken verschillen hé. Gelukkig denkt niet iedereen hetzelfde. → als het iemand is tegen wie je vriendelijk moet blijven doen

en

“Ik vind hem alleszins veel mooier dan jouw rotkop.” → als het een écht gemeen iemand is. :stuck_out_tongue:
```

Oeh daar heb ik vaak ook last van! succes!

Ik word altijd zo moe van mensen die zeggen: ‘Wat kijk je moe/boos/sacherijnig etc.’

Antwoord: ‘Ach, zo zit mijn gezicht het lekkerst.’ =D

en jouw mening doet ertoe omdat…? en dan een bithcy look

deze zin kan je in vet veel situaties gebruiken :stuck_out_tongue:

Ze moet gewoon der muil houden. Punto.

^
Dat vind ik een hele goede =) Die kom k ook vaak tegen.
En ik moet zeggen dat ik TS zo goed kan snappen,
ik zelf klap echt bij elke vorm van kritiek dicht. Dan zeg k niks meer en vinden ze me arrogant x.x