Het Girlscene Huis - Verhaal

Er was eens, helemaal niet lang geleden, een grote, roze bakstenenhuis.
Een sierlijk, maar statig gebouw dat midden in een bruisende stad stond.
Men kende het als ‘Het Girlscene Huis’. Een studentenhuis, op het eerste gezicht. Maar als je beter keek was er veel meer. Het is een gebouw waar de levens van verschillende personen elkaar kruisen, een plek vol ontmoetingen en verhaallijnen.
Zoals ik al zei, Het Girlscene Huis. Een simpel, maar roze huis, vol vreugde, angst, jaloezie en geluk.

http://4.bp.blogspot.com/_o5BcckNxc6g/Sp1cg9Ut00I/AAAAAAAABwo/G2Q2Yd9PGAI/s400/het+roze+huis.bmp

Schrijvers:
Avery - kamer 1
KUYT - kamer 2
CocoChristianne - kamer 2
CookieDevil - kamer 1
queenofleon - kamer 3
Otumjording - kamer 4
Citytrips - kamer 3
Cair - kamer 5
Shinko - kamer 6
TimeToBeGood - kamer 7

Kamers:
6 kamers, 1 gezamelijke woonkamer, 1 keuken.

Omschrijvingen:

Queenofleon - Noah - Jongen - 18 - gitaarspelen, dromer

Cair- Claudia- Meisje- 15 - spontaan &origineel, altijd vrolijk, fotografie, badminton - natuurlijk roodhaar

KUYT - Jorn - jongen - 18 - heeft een tweelingzusje Stella - Geneeskunde - Kan niet koken - houdt van hockey, maar is geen kakker - kan heel goed piano spelen

Fanaaa - Jason - Jongen - 17 - Komt uit Afrika, heeft 1zusje Jennifer en een babybroertje Jaydden. - Studeert (nog?) niks - Kan lekker koken.

Avery - meisje - 17 - modemeisje - houdt van feestjes - honingblond haar - mist haar beste vriendin Zooey

Citytrips - Melissa - Meisje - 17 - Acteren, gitaar en snowboarden - Studeert - Beetje op zichzelf maar wil dat veranderen - deelt badkamer met Noah - Lang robijnrood haar - groene ogen - houdt ook niet van sport

Cocochristianne - Stella - meisje - 18 - heeft een tweelingbroer Jorn (KUYT) - studeert Engels - houdt een kat op de kamer van haar en haar broer - onhandig - af en toe een beetje te druk

Sam - 18, rood haar, zingt en schildert. - is best wel verlegen - studeert momenteel niks

CookieDevil - Jessica - Meisje - 17 - Soms wil ze alleen zijn - Maar soms heeft ze juist mensen nodig om zich heen - Verlegen en stil - Houdt van schrijven, lezen - Heeft een hekel aan sport, behalve het kijken, dat vindt ze wel leuk - Studie: Journalistiek

Alice - 18 - altijd op eigen benen gestaan - vodka - Rat genaamt meneer mysterie - draagt altijd een muts - zwart haar met blonde pony/voorstuk, komt net onder haar muts uit - draagt meestal koptelefoon - Sarcastisch - Woordkunstenaar - Teruggetrokken - Twee verschillende kleuren ogen.

TimeToBeGood - Mischa - Meisje - 17 jaar - Lang, donkerbruin haar - Groen/Bruin/Grijze ogen - Houdt van koken en fotograferen - Soms snel overspannen - Angst voor spinnen.

BEGINSTAND

Stella & Jorn zitten aan keukentafel. Ze hebben nog niet gegeten. Sam komt de trap af, Jorn staart. Stella ziet dit.

Claudia zit op haar kamer, vermoeidheidsaanval.

Melissa staat in de keuken, laten we zeggen, te koken.

Alice zit boos in haar kamer op haar muur te schrijven.

Jessica is dozen uit aan het pakken in haar kamer.

Avery zit op haar kamer te lezen.

Noah zit op zijn kamer tv te kijken.

nee ik wil kamer nummer 11 x]

QueenofLeon - Noah - Jongen - 18 - gitaarspelen, dromer

Cair- Claudia- Meisje- 15 - spontaan&origineel, altijd vrolijk, fotografie, badminton - lang natuurlijk rood haar

KUYT - Jorn - Jongen - 18 - heeft een tweelingzusje Stella - Geneeskunde - Kan niet koken - houdt van hockey - maar is geen kakker - kan heel goed piano spelen

Fanaaa - Jason - Jongen - 17 - Komt uit Afrika, heeft 1zusje Jennifer en een babybroertje Jaydden. - Studeert (nog?) niks. - Kan lekker koken.

Avery - meisje - 15 - houdt van kleding en jongens - tikje verlegen - mysterieus, maar dat verandert geleidelijk - zingt graag

Citytrips: Melissa - Meisje - 17 - Acteren, gitaar en snowboarden - Studeert - Beetje op zichzelf maar wil dat veranderen - Deelt badkamer met Noah - Lang robijnrood haar - groene ogen - houdt ook niet van sport- …

Cocochristianne - Stella - meisje - 18 - heeft een tweelingbroer Jorn (KUYT) - studeert Engels - houdt een kat op de kamer van haar en haar broer - onhandig - af en toe een beetje te druk

Sam - 18, natuurlijk lang krullend rood haar, zingt en schildert. - is best wel verlegen - studeert momenteel niks

CookieDevil - Jessica - Meisje - 17 - Soms wil ze alleen zijn - Maar soms heeft ze juist mensen nodig om zich heen - Verlegen en stil - Houdt van schrijven, lezen - Heeft een hekel aan sport, behalve het kijken, dat vindt ze wel leuk - Studie: Journalistiek.

Alice - 18 - altijd op eigen benen gestaan - vodka - Rat genaamt meneer mysterie - draagt altijd een muts - zwart haar met blonde pony/voorstuk, komt net onder haar muts uit - draagt meestal koptelefoon - Sarcastisch - Woordkunstenaar - Teruggetrokken - Twee verschillende kleuren ogen.

TimeToBeGood - Misha - 17 jaar - Houdt van koken en fotograferen - Kan goed tekenen.

volgens mij heb ik zo iedereen!

waarom perse 11? maakt het alleen maar verwarrend haha. En je mist ALice en coocky nog ietss.

Je mist mij utom:$

ja zet hem dan even x]

en eh 11 is mijn geluksgetal x]
maar boeiuh

Zozo, even wat geordend, pffoeeh.
Dankjewel trouwens, Utomjording =D

you are very welcome x]

kunnen al deze reacties niet beter in dat andere afspreektopic ? XD

nouja ik ga van mijn laptop af haha, dus ik ben weg. bye!

Ja ik ook, maar ik kan morgen ook niet schrijven meisjes, mijn broertje is jarig… dus dan ben ik er maandag weer bij! (:

Ik schrijf morgen misschien, ben jarig dan, maar anders ook tot maandag {:

Kan bij mij nog in de omschrijving dat ik lang, natuurlijk rood haar heb? Alsjeblieft dankjewel :grinning:

Claudia werd wakker en had barstende koppijn. Shit! Moest het nou echt zo gaan, op de eerste dag in het Girlscene huis? Gelukkig hielp Stella haar wel goed. De mensen hier waren aardig.
Misschien was het beter als ze gewoon ging slapen. Tanden poetsen sloeg ze voor een keer wel over, nu was ze nog in een slaaproes. Langzaam sloot ze haar ogen weer.
Morgen zou alles vast betergaan.

Hierbij beëindig ik dus (ehum) de dag voor mij vandaag in het Girlscene Huis, morgen ga ik wel weer verder :slightly_smiling_face:

ik vind dat je wel voor elkaar mag schrijven misschien… omdat je anders soms vastloopt, omdat iemand er niet is?

Alice schreef door. Haar handschrift werd steeds vriendelijker, de frustratie epte uit haar lichaam. Ze keek naar haar bed. Roze. ‘Mooi roze is niet lelijk, Meneertje.’ zei ze tegen haar rat. ‘Maar je hebt gelijk, mooi roze is dit niet.’

you miss me, avery =(

Opgelucht haalde Avery adem. Het was haar eerste dag in Het Girlscene Huis en het was eerlijkwaar geweldig. Het zachtroze gebouw, de marmeren witte vloer in de woonkamer. Het was ongetwijfeld beter dan haar oude studentenhuis, waar het stonk naar rattenpis en bier. Avery besloot dat ze nog lang niet kon slapen. Ze had vandaag zoveel nieuwe dingen gezien, dat gewoon niet kon slapen van opwinding. Ze besloot maar even naar de woonkamer te gaan, eens zien wie er nog wakker was.

Wie was je ook alweer ;$?

Dikgedrukt, hihi?

ze had een glas gevuld met water en was toen weer naar boven gevlucht. ze had nog een kitkat in haar tas zitten en at die op terwijl ze in haar vensterbank ging zitten. ze keek naar buiten, het was al een beetje donker. Toen ze in de keuken kwam was er een meisje geweest die tegen haar praatte. Ze was er een beetje van geschrokken. Er was ook een jongen geweest die naar haar had gestaard. Ze hoopte dat ze wat losser kon worden nu ze hier in huis woonde. Haar hoofd leunde tegen het koele glas van haar raam, en ze dacht terug aan vervlogen tijden…

Als je er een dag niet bent, schrijf dan even een stukje van eh:

vandaag ging ik naar de tandarts en die ontdekte een gaatje en toen werd mijn moeder boos en sloot ze me heel de dag op in de kelder van mijn ouderlijk huis.
maar dan realistisch x]

dus zo van
ik ben er niet heel de dag!
zodat we daar rekening mee kunnen houden x]