Het gezondere leefstijl topic

Bij deze het gezondere leefstijl topic van mij (neeisnee), ElectricAnn, ohpetite, potatohead, Glitters.

Nogmaals,
We blijven gezond, we dieten niet,
Maar willen alleen een gezondere leefstijl
(en hier hoort ook gezonder eten bij, maar ook sporten, etc)

Zou ik heel misschien ook mee mogen doen? Ik zit wel al in het gezond eten topic, maar die is vrij dood.
En ik zou heel graag een gezondere levenstijl willen hebben, want vroeger, toen ik nog groeide, at ik heel veel, maar nu groei ik niet meer zo maar eet ik uit gewoonte nog steeds heel veel. En telkens als ik in de spiegel kijk zie ik er dikker uit.
Ik ben nog niet echt dik hoor, maar toch wel veel minder dun dan eerst.
En ik drink ook echt véél te weinig, en heel soms eet ik gewoon een dag niks…

In ieder geval, ik wil wel afvallen, maar dat wil ik niet doen d.m.v. minder te eten, maar door gezonder te eten en meer te sporten.

Ik hoop dat jullie nog een plaatje vrij zouden willen maken voor mij!

Een nieuwe:)
Hopelijk gaan er nu geen mensen zeuren :slightly_smiling_face:

Ik wil wel meedoen. Maar ik ben zo verschrikkelijk slecht in gezond leven:’)

Misschien zijn er nog doorzettings tips voor me?:stuck_out_tongue:

We wouden het eigenlijk met niet zo veel doen… Maar k weet niet wat de rest vind. Mij maakt het niet echt uit.

Hmm, dan worden het er wel weer meer,
Even afwachten wat de rest vind…

^Ik ben hier niet om te zeuren! Maar je mag niet met een klein groepje een topic openen, iedereen moet welkom zijn… Staat in de o-zo leuke regels.

DAT is nu een goed topic. Geen ‘dieet’, maar een andere levensstijl.
Ik ben van plan weer wat meer te gaan dansen, en doordat het lente is (klinkt raar) doe ik het automatisch al weer meer.

Hoezo niet,
Als je eenmaal als groepje begonnen bent,
Zelfde met die contesten, daar mag je toch halverwege ook niet meer aan meedoen,
Zie het verschil niet echt…

Ik doe mee. Door niet te dieten maar gewoon gezonder te leven ben ik in 1 - 1,5 jaar bijna 20kg afgevallen. Ik sport minstens 3x in de week (soms 4) en ik eet nooit te weinig. Heb wel een ‘slechte’ periode achter de rug nu (eetbuien enzo) en wil weer terugvallen in mijn gezonde levensstijl.

Als het nog kan, wil ik ook wel graag mee doen! Ik wil graag gezonder leven en niet afvallen :slightly_smiling_face:

ik doe mee!

Ik wil ook wel mee doen!

Ik hoef niet af te vallen - ben gelukkig gezegend met een mooi figuurtje, maar ik wil wel gezonder gaan leven.

Een contest is wat anders. Als die is afgelopen mag je wel weer meedoen volgens mij. Maar je mag inderdaad geen topic openen voor maar een paar mensen, dan wordt dit waarschijnlijk gesloten.

Alohomora deed al mee!
Ik vind het niet erg als er wat meer meedoen, maar echt niet te veel.

We kunnen wel deze mensen hierboven erbij doen, en dan niet meer!

Maar ik weet niet wat neeisnee, ElectricAnn, ohpetite, Glitter en Alohomora vinden.

Waarom mogen er niet zo veel mee doen? Is toch juist beter? Kan iedereen elkaar motiveren en ideeen uitwisselen. En als je een topic opent is het logisch dat daar ook mensen op reageren die niet bij je groepje horen.

Sluit maar niemand uit, dat is verboden.
Als je je topic wilt behouden ben je slim en sluit je niemand buiten.

Naja het mag wel, maar het leuker als je elkaar wat beter kan leren kennen.