Het gewoon even allemaal gehad

Ik zie het opeens gewoon niet meer zitten. Mijn moeder vroeg een paar maanden terug of ik depressief was. Hier moest ik toen om lachen, maar als het nog veel langer zo door gaat ben ik hier dus wél bang voor.
Ik voel me eenzaam terwijl ik toch genoeg vrienden heb, ik ga de laatste tijd steeds vaker met ze naar buiten en leer nieuwe mensen kennen. Maar toch is er iets.
Dan heb ik ook nog nooit een vriendje gehad en ik weet het iedereen op zijn tijd. Maar onderhand is iedereen echt met jongens bezig en komt het er bij mij maar niets van. Denk ik oh dat is wel een leuke jongen, nee die zit mij niet zitten dat is al de 5x of zien ze me alleen als vriendin.
Verder heb ik de laatste tijd een bloedhekel aan verplichtingen het zal wel omdat ik een puber ben. Maar van school word ik gek, ik moest weer zo nodig voor natuurkunde en scheikunde kiezen. Van korfbal word ik gek want mijn team is gewoon een stuk minder leuk en we verliezen ook nog alles dik. Terwijl ik vroeg nooit een training wilde missen nooit.

Ik weet gewoon even niet meer wat ik moet doen, gelukkig heeft het nu ook even geholpen om het van me af te schrijven. Maar toch ben ik bang voor hoe het verder gaat.

Hoe lang heb je dat al? Ik heb soms ook dat ik een week ofzo heb dat ik nergens zin in heb en alles stom en irritant vind, maar als het echt al lang zo is kan je er misschien met je moeder over praten?

Oh ja dat heb ik ook soms. Maar meestal is dat maar voor 1 dag of een paar dagen ofzo… Zoals OrdinaryPeople zegt, er met mensen over praten is wel een goed idee.

klinkt precies als mijn verhaal.

Net een paar dagen sinds woensdag ongeveer?

Ging het bij jou gewoon weg of heb je actie ondernomen?

Erover praten met vreidninnen. Als je korfbal niet meer leuk vind, of je team, zoek dan een ander team. Met school moet je gewoon leuke dingen gaan doen. Ik zit nu net een maand ofzo op school en ik ben nu alweer over vermoeid, en voor scheikunde haalde ik een 3,6 (met mn best doen) en natuurkunde is ook niet veel soeps, dus ik weet hoe je je voelt. Probeer in het weekend je rust te pakken en te ontspannen zodat je er daarna weer tegen aan kan. Ook ik heb nooit een vriendje gehad terwijl ik er wel een zou willen hebben ( ben 16) maar ik heb er geen last van. Het komt ooit wel, en dat moet je beseffen. Dit zijn allemaal dingetjes die gewoon opgelost kunnen worden. praat erover en doe leuke dingen :slightly_smiling_face:

Misschien heb je gewoon een dipje.
Maar als het langer gaat duren dan meot je er wel wat aan doen.

sterkte!

Je hebt gewoon een dipweek.

hmm, herkenbaar