Het gevoel van ons samen, eindigt in treiterijen voor mij

Je kwam op het juiste moment, alles klopte. Je woont om de hoek, je kan het goed vinden met m’n vrienden ( en ik met die van jou ), je bent slim, houdt van dezelfde muziek, we hebben dié klik en je ziet er zeker niet verkeerd uit. Ooh, zeker niet verkeerd. En je bent vrijgezel. Jullie zullen wel denken ; Wat let je ? Daar heb ik een heel duidelijk antwoord op ; dat éne meisje, dat hem ook wil, dat elke jongen kan krijgen die ze wel maar net HEM moet hebben en vooral ; dat ene meisje dat mij treitert.

Het begon allemaal rooskleurig. Hij & Ik konden het heel goed met elkaar vinden en alles leek te kloppen. Onze vrienden hadden het wel door ; dit kon nog weleens iets worden. En onze vrienden waren niet de enige die dat door hadden, zíj had het ook door. Ik zat samen met haar in de klas. En de dag nadat de nummers waren uitgewisseld, en de nodige flirtacties waren gepasseerd, begon het ; de blikken, de dreigende mailtjes, het geroddel en noem het maar op. Het doel van haar was om te zorgen dat zij hem kreeg, maar dat wilde ik niet laten gebeuren. Ik probeerde het te negeren en vooral te verbergen. Maar hij merkte het. Op de kermis, was ik het even vergeten, vergeten dat zij er was. En we hadden de grootste lol, maar toen hij me wilde zoenen… Trok ik me terug. Het was het domste wat ik ooit had gedaan. Het was zoals miljoenen te winnen maar dan te zeggen ; Nee, hou het maar ! Hij begon te vragen en ik heb het gezegd. Hij wist niet wat je moest doen, en hij liep weg…

En nu ? Geen nieuws, geen smsjes, geen krabbels, geen telefoontjes maar wel het treiteren. Ik word overspoeld met haar berichtjes die allemaal op het zelfde, korte vraagje uitkwamen ; Zie je wel ?

Het is inmiddels een maandje geleden, hij was op vakantie en ik ben bang dat hij iemand anders heeft gevonden. Want wie wil hem nou niet ?

Wat moet ik nu doen ?

Als hij nog niet iemand heeft met hem afspreken en na het afspraakje hem een spontane zoen geven?

alles aan hem vertellen en zeggen dat je hem wel wil.

Laat hem weten dat je hem ook leuk vind en leg uit waarom je hem niet terug zoende!

Leg hem uit wat dat wijf met jou doet ,scheld keihard terug laat niet zien dat ze je kleineerd maak je groot dan komt het goed. Hij vindt jou leuk! weet dat.

wow heftig :astonished:
laat hem weten dat je hem wel nog leuk vind …
en dat een snolleboll ook achter hem aan zit… dus hij kan kieze gaat hij naar zn meisje dat dreigt enzo… dan is hij jou niet waard, dan sta je ver boven hem !
komt hij terug bij je dan weet je genoeg , dan is hij wel real met je

sterktee

Heee,

Ik heb het die dag op de kermis al gezegd en daarom ging hij weg. Dus moet ik nu terug naar hem ? Ik ben bang dat hij dat niet wil en dat hij me misschien te aanstellerig vind ofzo, en me daardoor niet meer wil… En ik wil zeker laten zien dat ik me niet laat kleineren maar hoe ? Ik ben trouwens niet iemand die gaat schelden enzo.

Wat een lieve reacties, dankjewel ~! <<3

xx

jij bent zo niet slim, hoezo trok je je in godsnaam terug? -,-

Zeg hem dat je hem niet wou zoenen omdat zij erbij was. Ze zorgde ervoor dat jij je ongemakkelijk voelde en dat je 't de juiste moment niet vond daardoor.

+ Wat 'n bitch! Ik zou haar echt al 'n mep verkocht hebben.

Ik denk dat ik sommige dingen niet helemaal goed heb uitgelegd. Ik kon hem niet zoenen omdat ik bang was voor die nieuwe treiterijen. Zij was er op dat moment niet in persoon erbij, alleen in mijn gedachten.

Hij was eerst op vakantie met z’n vrienden, en hij komt morgen terug van de vakantie met z’n ouders.

En door al die lieve reacties, heb ik de moed verzameld om naar hem toe te gaan en alles te zeggen, écht alles. Hij weet al dat ze mij treitert, alleen ik wil het hem duidelijk maken dat die (zoals door Kyra geschreven ) snollebol alles verpest.

Alleen wat moet ik doen met haar ?

Aaargh zo’n meisjes als haar haat ik echt! Zo’n bitch! Maar idd leg het hem uit! Hopelijk komt het goed!

Wees net zo kinderachtig als dat domme kind en neem contact op met haar ouders :’) Laat zoveel mogelijk zien hoe ze tegen je praat (msn, smsjes?etc.?)

Mijn verhaal (ik heb een soort van oplossing):
Ik was bevriend met K. toen ik nog heel jong was. We konden het supergoed vinden en hadden veel lol. Opeens was daar C. Zij sprak steeds vaker met mij af en op een moment was voor mij K. helemaal uit het zicht (Wat een bitch was ik, zul je denken, maar als 6 jarige heb je niet gauw door dat je ingepalmd wordt).

Na een paar jaar fun met C. begon ze wel heel erg de baas over mij te spelen en het grote knuffelkonijn dat zij opeens had leek wel erg veel op die die ik kwijt was. Ik ben boos geworden en ik ben weggegaan.

3 Jaar later was ik heel erg bevriend met J. Ergens halverwege groep 8 spraken C. en J. wel steeds meer af en ik werd steeds meer buitengesloten. Ik heb J. opgebeld en het verhaal van K., C. en mij verteld, C. was verleden tijd.

Het enige wat ik nu nog merk zijn de bitchy blikken die ik krijg toegeworpen en het geroezemoes van C. en haar vriendinnen. Ik geef toe, als ik langs haar loop, vlak langs haar, verlies ik wel eens een beetje mijn evenwicht wat “ten nadele” is voor haar. Echt vechten of schelden kan ik ook niet, dit “duwtje” maakt een klein gebaar dat ik niet bang voor haar ben.

Ik zeg: Vertel hem heel duidelijk wat er aan de hand is en probeer die opmerkingen e.d. van de “snollebol” te negeren. Sta stevig in je schoenen en laat zien dat je niet bang voor haar bent. Wees trots op jezelf en doe wat goed voelt!

Wat heb je die dag precies gezegd?
Het beste kun je gewoon naar hem toegaan om te vertellen dat je hem eigenlijk wel heel leuk vind en dat je je die dag niet terug wou trekken maar dat je bang was voor meer pesterijen en dat dat even de overhand nam. Maar dat je nu sterk wilt zijn en helemaal voor hem gaat.

En wat jouw gedachten betreft; meid, wees sterk… vroeg of laat komt dat meisje er wel achter dat hij geen interesse in haar heeft maar in jóu. Laat hem wel goed weten wat er speelt zodat misverstanden vermeden worden! Dat is ontzettend belangrijk. En over zijn vakantie, dat zijn meestal vakantieliefdes, die houden vaak niet heel lang vol want op vakantie is alles ietsjes anders etc dus don’t worry about that!

edit; En wat hierboven al eens gezegd wordt vind ik een heel goed idee, namelijk dat áls je veel bewijs hebt (sms, mail, telefoongesprekken) je gewoon naar haar ouders moet gaan. Wees niet bang dat het erger wordt want dan meld je het gewoon weer, zo zal ze uiteindelijk wel moeten stoppen. En anders schakel je je eigen ouders in, het is overigens wel handig hun te vertellen wat zij doet.

@ CHERRYBLOSSOMS & Sunlightt :
Ze heeft zich teruggetrokken toen hij haar wilde zoenen omdat ze bang was dat de pesterijen erger zouden worden, echter heeft ze daar spijt van en vindt ze hem wel leuk. Nu is de vraag of het niet te laat is.

wooooh wat vertel jij dit dramatisch

Er is niets dramatisch aan hoor, ze schrijft het gewoon op een aparte wel leuke manier.

mijn mening:)