Het gemene grappen topic.

Hoi, dit is het gemene grappen topic.
SOWIESO moet niemand iets ECHT serieus nemen, het zijn GRAPJES, maar de bovenste dingen begrijp ik nog wel.

KUN JE HIER NIET TEGEN? klik hierop:

DUS JA, HAVE FUN :’)

[b] TE VER GAAT!
MELD DIT DAN

[/b]

What do you call someone who speaks one language?
“An American”.

Degene die onder mij een bericht plaatst is een sukkel. EEN GROTE GROTE SUKKEEELLLL.

Girlscene kantoor

HA GOLDIE IS EEN SUKKEL
GOLDIE IS EEN SUKKEL
(’’’’:

GENIAAAAAAL.

Een Belg en een Hollander staan naast elkaar in de rij. Zegt de Belg tegen de Hollander: Ik vind het heel gemeen en kwetsend dat jullie altijd moppen over domme belgen maken, maar gelukkig maken wij ook moppen over jullie.
De Hollanden antwoord dan:
Het is voor ons veel kwetsender want wij begrijpen de moppen ook nog

EEN GROTE GROTE SUKKEL

^ HAHA girlscene kantoor :'D

Zegt de kat met een kut.
JIJ BENT EEN NEUKFOUT

Dit gaat te ver, ik bedoel, waarom koeien? Koeien zijn slim.

Geweldig :3

Inderdaad. Ik vind een zeester wat toepasselijker aangezien die geen hersenen hebben.

Een ober staat de afwas te doen in een café wanneer plots een Hollander komt binnengestormt die vraagt: “Excuseer, zou u me even een vork kunnen lenen?” De ober geeft hem de vork. “Dankjewel”, de Hollander gaat buiten en komt vijf minuten later weer terug, “hier heb je de vork terug”. Na dit vreemde voorval werkt de ober gewoon verder, tot er wéér een Hollander een lepel komt vragen, ermee naar buiten gaat, en hem vijf minuten later opnieuw terugbrengt. De ober stelt nog steeds geen vragen, maar wanneer er een kwartier later een Hollander om een zuigrietje komt vragen, kan hij zijn nieuwsgierigheid toch niet langer bedwingen, en hij vraagt wat er eigenlijk aan de hand is. “Nou, om het hoekje heeft iemand gekotst, en de brokken zijn er al uit.”

Ik snap de vergelijking Hollander-kotseter niet maar ik moest wel lachen.

:’)

Waarom lacht een Hollander pas 3 weken nadat hij met een Belg heeft gepraat?

Omdat hij dan pas de grappen begrijpt

:grinning_face_with_smiling_eyes:
ROFL!!!
LMAO!!!

ieuw…

Een vriend van mij had ZO’N blunder op een maatschappelijke stage dag. Was een sportdag voor lichamelijk gehandicapte kinderen. Zo’n kindje had iets goed gedaan ofzo zei hij automatisch “APPLAUSJE VOOR JEZELF :grinning:” maar dat kindje had maar 1 arm… die begreep het godzijdank niet maar toen hij het me aan mij vertelde kon ik echt m’n lach niet inhouden… :cold_sweat:

Omdat ze gierig zijn en dus alles wat nog een beetje op voedsel lijkt opeten!

EHEHEHEHEHE ZOOOW GRAPPUG
xoxo
;$:$;$$