Het geef-jezelf-eens-complimentjes topic

Voor zover ik weet is er nog niet zo een topic en het is goed om af en toe eens lief voor jezelf te zijn. Dus wees eens eerlijk, en niet zo bescheiden. Geef hier jezelf eens complimentjes !

er bestaat al zo’n topic.

OT: wat heb je toch een leuk vriendje haha

i am awesome

haha, grappig dit.

• Ik heb erg lange, volle wimpers van mezelf.
  • Ik krijg vaak complimenten over m’n figuur ( terwijl ik er vaak aan twijfel, maar oké. )
  • Ik heb een mooi gebit
  • Mensen vinden me schattig :'D ( oké zo positief is dit eigenlijk niet, muahah )
  • & ik ben best behulpzaam & vriendelijk (a)

omg dit voelt slecht xD

Wat krijg je steeds een mooier figuur! Wel stom dat je vandaag tsjokolade hebt gekocht maarja vanavond moet je wel ff buikspieroefeningen doen! En wat goed dat je weet wat je wilt!

:3

Oke dit werkt niet bij mij. ik kan dat gewoon niet.

Falling down, eigenlijk ben je een heel leuk meisje dat altijd aardig en vrolijk is tegen anderen.

Hiya ik, ik ben blij dat je bestaat :grinning:

Manon, meid, ik ben trots op je omdat je al bijna drie maanden gezond eet, niet gesnoept hebt en al zoveel bent afgevallen. Ga zo door!

HAHAHA dit klinkt echt zo lelijk.

Ik heb niemand geïrriteerd vandaag. x]

Ik weet nu al niet meer hoeveel ik op backspace heb gedrukt maar:

• Je hebt een mooi gebit.
  • Je bent gezellig en vriendelijk.

Best moeilijk dit.

IK BEN ZOOOOO GEWELDIG !
ECHT SERIEUS !
IK BEN BLIJ MET MIJN LEVEN,HEB GOEDE VRIENDEN.
EN BEN ZO KOELLLLLLL,EN IK GA VOLGENDE WEEK BEGINNEN TESPORTEN.
WOEHH SAMANTHA JE DOET HET GOED :slightly_smiling_face:

oké hoi.

Wat ben ik toch altijd behulpzaam :relieved:

Ik ben intelligent en heb een idioot hoog IQ. Shit hé, wat mag ik daar trots op zijn… NOT. :’)

Uh… Essiee, jij bent lief! Okeee…

wat ben ik toch goed in lui zijn. :’)

Vandaag kan ik me niet echt iets positief van mezelf bedenken. Wel iets negatief, maar ik werk aan het negatieve punt

Meid, wat ben je toch een lekkerding!

Wat heb ik leuke vriendinnen en ik ben best wel intelligent!

ik vind dat ik heel erg leuk haar heb, en ik ben trots dat ik elke dag mijn buik en bilspieroefeningen volhoudt en zo goed spaans aan het leren ben. zo (A)