het gaat niet goed met mijn vriend

het gaat niet goed met mijn vriend; hij is depressief voelt zich waardeloos en er zijn nachten dat ie alleen maar aan het huilen is. Maar; hij wilt niet praten, en als die wilt praten zegt ie alleen maar dat alles fout gaat… Zijn opleiding etc…

maarja dat zijn allemaal dingen die die zelf doet!.. Dingen die niet onmogelijk zijn om aan te passen…

Ik weet niet meer wat ik moet doen… Ik ben namelijk in staat om zijn moeder te bellen;

Hebben jullie dit weleens meegeaakt? En zoja; wat deden jullie toen?

Het is dus niet zo dat ik er niet voor hem ben want dat ben ik wel, maar dan zegt ie bijvoorbeeld dat het kut is dat ie zijn studie maar niet afmaakt. Maar ondertussen gaat ie niet weer naar school. :ja dan kun je je opleiding ook niet afmaken…

Hij is vannacht pas om 3 uur in slaap gevallen en naja wtf. help.

Heeft hij nog wel energie?
Laat hem anders dingen opschrijven, misschien helpt dat voor hem.

Hij had gisteren ook zo’n bui en toen ging hij zijn gedachten opschrijven en was het over hij hem ( opgelucht)

up

nee hij wilt niets doet niets etc. en hij is eigenwijs; dus als ik zeg bel school dan of ga weer naar school want dat kan gewoon…

hij wilt het gewoon allemaal niet :S… het enige dat ie dan wilt is bij mij zijn… en als er dan mensen bij zijn want ik heb 5 huisgenoten dan doet ie alleen maar boos etc…