Hee lieve meiden!
Ik weet eigenlijk niet zo goed waarom ik dit topic open maar ik wil het graag even kwijt.
Ik voel me de laatste tijd echt slecht. Ben erg moe, huil mega snel, ben totaal niet vooruit te branden en heb geen energie. Ook heb ik een onwijs kort lontje.
Ik ben bijna klaar op het mbo niveau4, school en stage gaat onwijs goed, ik heb heel veel zin in het hbo. Ik heb een onwijs lieve vriend en een aantal hele goede vriendinnen. Wat wil je nog meer? Zal je denken.
Ik voel me gewoon echt kut de laatste tijd. Geen zin om uit bed te komen, geen energie hebben om wat te doen, ik voel me gewoon totaal nutteloos.
Wegens thuissituatie heb ik een poos bij de school maatschappelijk werkster gelopen, maar ik kan niet toegeven dat het niet goed gaat. Daarom is dat ook gestopt, want ik zei dat het allemaal wel goed ging.
Maar het gaat de laatste tijd alleen maar slechter. Ik zie het allemaal niet meer zitten, ik voel me waardeloos en heb het gevoel dat ik dit leven vol verwachtingen van anderen niet aan kan. De gedachten dat ik beter niet meer kan bestaan komen steeds vaker en dat maakt me bang.
Ik weet niet meer wat ik met mezelf aan moet…
Normaal gesproken bij zo’n topic ben ik de eerste die zegt dat je bij zoiets naar de huisarts moet gaan. Maar ik kan er gewoon niet over praten, ik klap totaal dicht.
Bedankt voor het lezen van dit chaotische verhaal!