het gaat nie echt over liefde maar over

vriendschap maar daar is geen topic ding voor dus
mijn vriendin is altijd super lief geweest maar nu na 6 jaar gaat ze super raar doen en ineens doet ze aan de mode en vind ze haar make-up super belangerijk en als ik praat met anian een jongen uit onze klas zegt ze altijd da ik daarop ben enzo maar ik ben op iemand anders en na de les wacht zij nooit meer op mij en ze doet super gemeen maar als ik daar iets over zeg wordt ze super kwaad en ik wil haar niet kwijt maar zo kan het ook niet verder wa moet ik nu doen

Ehm dus?

Je moet een duidelijke titel hebben, gebruik aub punten en komma’s.

wauw, dat was onduidelijk.
Waarschijnlijk zit ze gewoon in de pubertijd

Ik… eh… wat?

Sorry, ik snap 'em niet.

Duidelijke titel is verplicht. Gebruik ook alsjeblieft interpunctie.

En wat is er mis met dat ze aan mode doet en make up belangrijk vindt?
Verder, gewoon puberteit waarschijnlijk.

Okeee, ik denk dat ik hem nu heb.
Maar als zij zich bezig wilt houden met mode en make-up is dat niet zo erg toch? Dat kan je haar moeilijk verbieden of kwalijk nemen. Ik snap dat het vervelend is, maar misschien zijn jullie gewoon een beetje uit elkaar gegroeid.

ja zo snap ik het ook echt nie

maar dat zij me mode bezig is vindt ik ook ni zo erg maar gewoon da is zo raar zij heeft nooit naar make-up zelfs nog maar gekeken en zo en als ik me haar wil prate vindt ze da ik belachelijk doe

JEZUS. Leer. Schrijven. Je hoeft toch niet álles wat je wil zeggen in 1 zin te verwerken? Sorry verder doe ik niet de moeite om je vraag te beantwoorden. Je tekst is te onleesbaar om er een vraag uit te halen.

LEER NEDERLANDS.

jaa, de basisschool is geen pretje…

Heldin.

ik zit in het 3de middelbaar ze

Dat is een lange zin.

ik zit in *de *3e of *derde van de *middelbare
Nederlands zit in je lespakket neem ik aan?

Om je vraag te beantwoorden en zoals het al heel vaak boven mij wordt gezegd: het zal de puberteit wel zijn en ga met haar praten (: